Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

stefan.luyckx27 feb 2017, 09:14

 34  Bert
Iedereen wist op voorhand dat Robin nooit die sprong zou doen. Dus ook de productie.

Dat wil zeggen dat uiteindelijk het wel of niet verdienen van geld sowieso in de handen van Robin lag, wat er ook gebeurde.

Het begon al bij de keuze van de auto's: de hints daar maakten het heel eenvoudig voor Robin om in de correcte wagen te stappen.

Hij moest niets verdachts doen bij het afdrukken omdat hij wist dat hij het geld nog kon weggooien bij het laatste deel van de proef.

En dan voor mij het grote bewijs: Robin heeft op het einde van de proef een bordje vast met het woord "mol" op. Volgens mij was dat op voorhand afgesproken.
(en Hans zijn pinguin had toch duidelijk vleugels?)
Gebruikersavatar

masterveecee28 feb 2017, 10:01

 3547  Sven
Euh, gaat dit over een specifieke aflevering?
of heb je die van gisteren gemist? 😛
Gebruikersavatar

nite28 feb 2017, 11:06

 110
stefan.luyckx schreef: En dan voor mij het grote bewijs: Robin heeft op het einde van de proef een bordje vast met het woord "mol" op. Volgens mij was dat op voorhand afgesproken.
(en Hans zijn pinguin had toch duidelijk vleugels?)
Er zitten wel hints in het programma, maar ik denk dat het subtieler is dan de mol die een bordje "mol" vasthoudt.

Moest hij een gewone kandidaat zijn, en niet de mol, dan snap ik wel waarom hij in het programma genaamd "de mol" een dier benoemd als mol. Als ge echt geen idee hebt, dan is dat nog wel een redelijke gok.
Gebruikersavatar

ONBEKEND28 feb 2017, 12:04

 
Je zou inderdaad verwachten dat tips subtieler in het spel worden gebracht. Maar net omdat de meesten dat denken gaan ze hier misschien niets achter zoeken.

Ik ben echter vrij overtuigd dat hij met dit bordje rechtstreeks toonde wie hij is. Voor mij is Robin duidelijk de mol.