Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

cheyenne.willocx28 feb 2017, 02:06

 4
Robin en Bertrand staan te kijken op hoe Davey het hout aan het hakken is. Op dat moment stelt hij voor om door te rijden omdat ze 'niets staan te doen'. Wanneer Bertrand zegt dat Davey een betere rijder is en hij beter door fietst, blijft Robin toch bij Bertrand, om 'niets te doen'?
In aflevering 3 zei Robin al, dat hij Bertrand verdacht als mogelijke mol, waar ik uit afleid dat hij dat ook zou invullen bij de eliminatie en zeker nu hij niet van zijn zij week tijdens deze proef... Nu Bertrand eruit ligt, zijn verdachte, zou hij ook veel foute antwoorden hebben tenzij hij de mol is natuurlijk.
Kan iemand mijn redenering volgen ? 😂
Gebruikersavatar

Molliarty28 feb 2017, 02:15

 157
Yes, ik kan volgen.

Een andere mogelijke verklaring is (behalve dan dat ie de mol zou zijn) is dat ie veel geluk heeft gehad en mss enkele vragen meer juist had dan Bertrand. Sommige vragen komen overeen "was de mol bij proef x" "zat de mol in auto x" en van die toestanden, waardoor dat soms ook overeenkomt met andere kandidaten.

Maar dat terzijde, Robin is nen treuzelaar die iedereen altijd ophoud en tegenwerkt bij tot nu toe bijna alles. Dus doorfietsen? Nah, niet Robin! Die zijn motto is denk ik "Ik stond er bij en ik keek ernaar." :')
Gebruikersavatar

bert.verhaegen28 feb 2017, 05:07

 129
Ja ik vind het ook vreemd dat Robin steevast Bertrand naar voor schoof als zijn verdachte. Je zou dan toch verwachten dat hij er dan misschien al uit zou liggen. Hij bleef nu ook Bertrand verdenken, dus het rode scherm heeft hij wellicht ook niet gekregen vorige aflevering, en voorlaatste was hij toen ook niet. Stof tot nadenken, zoals alles in dit spel. 😂
Gebruikersavatar

OSCARITO28 feb 2017, 08:29

 7
Zou het niet kunnen dat het antwoord van Robin "bertrand is mijn hoofdverdachte" gewoon het antwoord was op de vraag "wie kreeg er volgens jou een rood scherm?"
Gebruikersavatar

Jansen28 feb 2017, 09:56

 3423  Yens
Molliarty schreef:Een andere mogelijke verklaring is (behalve dan dat ie de mol zou zijn) is dat ie veel geluk heeft gehad en mss enkele vragen meer juist had dan Bertrand. Sommige vragen komen overeen "was de mol bij proef x" "zat de mol in auto x" en van die toestanden, waardoor dat soms ook overeenkomt met andere kandidaten.
Inderdaad: vorige week heeft Eline alle proeven samen met Bertrand gedaan, dus als je vragen krijgt als: zat de mol op het waterkussen, welke proef deed de mol in het museum, enz... dan zijn de antwoorden op die vragen zowel van toepassing op Betrand als op Eline. Je kan dus perfect wat vragen goed hebben ook al zit je niet op de juiste persoon.
Gebruikersavatar

Laleia28 feb 2017, 10:45

 306
bert.verhaegen schreef:Ja ik vind het ook vreemd dat Robin steevast Bertrand naar voor schoof als zijn verdachte. Je zou dan toch verwachten dat hij er dan misschien al uit zou liggen. Hij bleef nu ook Bertrand verdenken, dus het rode scherm heeft hij wellicht ook niet gekregen vorige aflevering, en voorlaatste was hij toen ook niet. Stof tot nadenken, zoals alles in dit spel. 😂
Annelies heeft ook al verdenkingen geuit tegen Bertrand. Dus het lijkt me logisch dat een aantal antwoorden op de vragen hetzelfde waren voor de mol als voor Bertrand.
Gebruikersavatar

Jansen28 feb 2017, 10:53

 3423  Yens
Laleia schreef:Annelies heeft ook al verdenkingen geuit tegen Bertrand. Dus het lijkt me logisch dat een aantal antwoorden op de vragen hetzelfde waren voor de mol als voor Bertrand.
Inderdaad... koren op mijn molen om bij mijn standpunt te blijven dat Eline de mol is.