Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

Kwabber28 feb 2017, 10:33

 3
We hoorde Robin duidelijk zijn verdenkingen uitten tegenover bertrand. Ook deze aflevering zei hij dat hij op dezelfde stemde. Nu Bertrand eruit ligt is het opeens heel verdacht dat Robin niet eerder is afgevallen aangezien hij er helemaal naast zat. Of wordt hij er opzettelijk ingehouden?....
Gebruikersavatar

Jansen28 feb 2017, 10:51

 3423  Yens
Dit is al meerdere malen ter sprake gekomen op dit forum. Best even de zoekfunctie gebruiken en je opmerking bij topic plaatsen.
Gebruikersavatar

annick.neskens15 mar 2017, 01:10

 128
Kwabber schreef:We hoorde Robin duidelijk zijn verdenkingen uitten tegenover bertrand. Ook deze aflevering zei hij dat hij op dezelfde stemde. Nu Bertrand eruit ligt is het opeens heel verdacht dat Robin niet eerder is afgevallen aangezien hij er helemaal naast zat. Of wordt hij er opzettelijk ingehouden?....

Dit kan je langs twee kanten bekijken. Als hij de mol is zou hij toch weten dat Bertrand dat niet is en dus kan wegvallen. Als hij de mol niet is, zal hij misschien niet de waarheid zeggen over wie hij verdenkt om zelf langer in het spel te kunnen blijven.

Ik weet het niet ... Robin heeft er dan wel voor gezorgd dat verschillende proeven een positieve wending namen (die zonder zijn ingrijpen zeker mislukten), doch soms straalt hij ook wel iets uit dat ik niet helemaal kan plaatsen.
Zo heb ik een vreemd gevoel (net als een déjà vu - Robin de mol) bij het beeld dat we van hem zien, net nadat hij 'nee' had geantwoord op de vraag van Gilles of hij de mol was. (Begin afl. 4 tijd 02:16) ... maar dat zal wel aan mijn gekke kronkels liggen 🙂
Gebruikersavatar

FePo15 mar 2017, 20:58

 1
Misschien had Robin het rode scherm gekregen bij de eliminatie met de bril
Gebruikersavatar

ex-molinator15 mar 2017, 21:08

 3483  Uma
felix.poot schreef:Misschien had Robin het rode scherm gekregen bij de eliminatie met de bril
Bewijs dit eens. Volgens mij heb je geen poot om op te staan. 😛
Gebruikersavatar

Taupe07715 mar 2017, 22:49

 767  Yens
felix.poot schreef:Misschien had Robin het rode scherm gekregen bij de eliminatie met de bril
Mijn vrouw volgt de mol niet en begrijpt dan ook niet waarom ik er zo euforisch over ben. Dus paar beelden laten zien en toevallig net 5 minuten geleden rode scherm met bril en gesprek ... Lijkt me echt dat Bertrand het rode scherm had als je zijn plotse nervositeit ziet...
Gebruikersavatar

Jansen15 mar 2017, 23:32

 3423  Yens
Taupe077 schreef:... Lijkt me echt dat Bertrand het rode scherm had als je zijn plotse nervositeit ziet...
Ben daar ook van overtuigd!