Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

KwaliteitVerzekerd?28 feb 2017, 12:24

 14
Misschien is het mijn tunnelvisie maar Robin deed deze aflevering toch weer opmerkelijke dingen:

Fietsproef
-discussies voeren bij het houthakken waardoor ze onnodig tijd verliezen + wil voor spullen i.p.v geld kiezen.
-wederom zinloos discussiëren en niet voor het geld willen gaan. Het zou me trouwens niets verbazen als Robin de spanner van Sam subtiel heeft doen verdwijnen.

Scrabble
-speelt regelmatig scrabble, maar bakt er niets van (en ja Annelies is nu niet bepaald een grote hulp).
-wil een J hebben, maar coördineert niemand ernaar toe en ook niemand mag zijn ei weggooien. Gevolg: spelers staan niets te doen en verliezen weer veel te veel tijd.
Chaos (die Robin voor het grootste deel creëerde) typeerde deze proef.

Caféproef
-telt 58 ballen i.p.v 59, kan natuurlijk ook een telfout zijn.
-brengt niets bij.

Kortom: ofwel is Robin de mol, ofwel gewoon ne rare mens.
Gebruikersavatar

ex-molinator28 feb 2017, 12:26

 3483  Uma
Mollenvanger123 schreef:...
Kortom: ofwel is Robin de mol, ofwel gewoon ne rare mens.
Combinatie? een rare mol?
Gebruikersavatar

KwaliteitVerzekerd?28 feb 2017, 12:30

 14
Waarschijnlijk 🙂 .Zijn stemmingswisselingen vallen mij toch echt op, het ene moment is hij ongelooflijk vriendelijk, het volgende is hij precies een dictator.
Gebruikersavatar

fréderic.chevalier28 feb 2017, 12:42

 20
Robin was alvanf het begin mijn verdachte omdat ik er vanuit ga dat ze een compleet nieuwe mol gekozen heben.
In het verleden altijd een subtiele mol, nu een mol die psychologisch constant overwicht op de groep wil krijgen en constant chaos creeert (dat laatste lukt voorbeeldig).
Gebruikersavatar

Laleia28 feb 2017, 12:44

 306
Maar Robin heeft wel al veel geld opgebracht. Niet echt goed bezig als mol dan...
Gebruikersavatar

Molliarty28 feb 2017, 12:46

 157
Robin is zijn bipopulaire (;)) zelf vrees ik.

MAAR, hij is de persoon die het allermeeste geld binnengebracht heeft tot nu toe wel. Ik ben meer en meer de Robin tunnel aan het inrijden, maar er is nog 1 rijvak dat ik voorlopig open laat.
Gebruikersavatar

KwaliteitVerzekerd?28 feb 2017, 12:59

 14
Laleia schreef:Maar Robin heeft wel al veel geld opgebracht. Niet echt goed bezig als mol dan...
Robin heeft deze aflevering zogezegd 1000 euro verdient, maar daar heeft hij zelf niets aan bijgebracht.
Gebruikersavatar

Kobe28 feb 2017, 13:02

 429
Het gaat niet om persoonlijk het minst opbrengen, maar de totale pot zo laag mogelijk houden. En dat doet Robin wel goed vind ik. Hij hindert iedereen( door chaos, gezaag,...) waardoor anderen minder persoonlijk geld verdienen dat typeert zijn moltype net denk ik...
Gebruikersavatar

KwaliteitVerzekerd?28 feb 2017, 13:05

 14
Kobe schreef:Het gaat niet om persoonlijk het minst opbrengen, maar de totale pot zo laag mogelijk houden. En dat doet Robin wel goed vind ik. Hij hindert iedereen( door chaos, gezaag,...) waardoor anderen minder persoonlijk geld verdienen dat typeert zijn moltype net denk ik...

Inderdaad 🙂
Gebruikersavatar

FlightWolf2394928 feb 2017, 13:05

 183
Molliarty schreef:Robin is zijn bipopulaire (;)) zelf vrees ik.
Ah, PUNS! Merci, dit had ik even nodig 😃 (There's a like coming your way 😉)
Gebruikersavatar

Kobe28 feb 2017, 13:06

 429
En zou dat ook niet de reden zijn waarom Annelies zo afwezig is. Complete chaos, ik zou ook beginnen flippen en alles verkeerd doen.
Gebruikersavatar

Molliarty28 feb 2017, 13:46

 157
FlightWolf23949 schreef:Ah, PUNS! Merci, dit had ik even nodig 😃 (There's a like coming your way 😉)
Hah! Thanks 😃 Toch iemand die mijn slechte puns weet te waarderen! 😛