Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

Social28 feb 2017, 16:25

 353  Uma
lorenzo.verfaillie schreef:Iemand robin gezien tijdens de executie?
Kijkt gewoon naar de grond. Vond ik nogaal raar.
Hij keek eerder naar zijn linkerkant, Sam keek ook weg. Maar dit was maar heel even.
Gebruikersavatar

gauthier.cauwels28 feb 2017, 16:37

 5
Ik vind het ook verdacht dat onze emotionele Robin altijd zo ijzig kalm kan blijven tijdens de eliminaties. Andere kandidaten hebben het daar duidelijk moeilijker mee en dat uit zich dan vaak via tranen en ongeloof.
Gebruikersavatar

billie.holiday28 feb 2017, 17:27

 462  Bert
Voor iemand die zo emotioneel kan zijn, zou ik ook verwachten dat hij na iedere eliminatieronde een traantje wegpinkt, maar dan blijft hij ijzig kalm.
Gebruikersavatar

Bakkieryer28 feb 2017, 23:06

 183  Sven
billie.holiday schreef:Voor iemand die zo emotioneel kan zijn, zou ik ook verwachten dat hij na iedere eliminatieronde een traantje wegpinkt, maar dan blijft hij ijzig kalm.
Hij zou het in elk geval beter gedaan hebben in de bleitproef met Gilles van vorig jaar in die Argentijnse zoutvlakte... 😉
Gebruikersavatar

Molekule01 mar 2017, 08:24

 31  Yens
Vokgens mij is Bertrand gewoon op Davey blijven stemmen.
Gebruikersavatar

Yvo01 mar 2017, 10:42

 1111  Uma
Woestijnmol schreef:Hoezeer ik toch nog blijf geloven dat Robin de mol is heb ik toch gisteravond een mokerslag gekregen toen Bertrand voor zijn eliminatie zegt dat hij Robin en Annelies verdenkt.
Zelfs al zou hij over een aantal kandidaten hebben gespreid, dan nog is de kans natuurlijk groot dat hij erin zou zijn gebleven mocht Robin weldegelijk de mol zijn.
Is dit nu de zwanenzang voor de mensen (waaronder ikzelf) die Robin verdenken ?
Of.... is hier weer knip en plakwerk aan te pas gekomen door maar dit deel van het interview met Bertrand te tonen terwijl hij misschien nadien zegt dat hij toch ondanks dat op bv Davey gaat stemmen.
In aflevering 3 zei hij dat hij Davey verdenkt. Als hij in aflevering 4 zegt dat hij Robin en Annelies ook verdenkt. Dan heeft hij het meeste ingezet op één van die drie. Davey kan dus ook nog zijn hoofdverdachte zijn. Met als gevolg dat Robin nog perfect de mol kan zijn. Want dat waren dan de weinige vragen die hij goed had beantwoord.
luk.overmeire schreef:Vokgens mij is Bertrand gewoon op Davey blijven stemmen.
Dit kan dus ook het geval zijn.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mar 2017, 11:46

 8153
billie.holiday schreef:Voor iemand die zo emotioneel kan zijn, zou ik ook verwachten dat hij na iedere eliminatieronde een traantje wegpinkt, maar dan blijft hij ijzig kalm.
Misschien is hij alleen "egoïstisch" emotioneel, m.a.w. als het hem persoonlijk aanbelangt of om "eigen" mensen gaat? Hij begint te bleiren en te snotteren als hij zijn vrouw aan de telefoon hoort, maar de anderen - wildvreemden voor hem - laten hem koud.
Persoonlijk zou ik waarschijnlijk andersom zijn: heel aangedaan wanneer iemand afvalt, maar ik zou absoluut niet beginnen janken als ik "eindelijk" (komaan, wat zijn 10 dagen?) iemand van het thuisfront hoor.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mar 2017, 11:47

 8153
Bakkieryer schreef:Hij zou het in elk geval beter gedaan hebben in de bleitproef met Gilles van vorig jaar in die Argentijnse zoutvlakte... 😉

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator01 mar 2017, 11:56

 3483  Uma
chicawah schreef:.., maar ik zou absoluut niet beginnen janken als ik "eindelijk" (komaan, wat zijn 10 dagen?) iemand van het thuisfront hoor.
tja, 10 dagen ... ik zou denken: Wat? nog maar 10 dagen, en nu al?? 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mar 2017, 12:04

 8153
ex-molinator schreef:tja, 10 dagen ... ik zou denken: Wat? nog maar 10 dagen, en nu al?? 😉
Ik zou zelfs meer zeggen: ik betwijfel zelfs of ik het leuk zou vinden bezoek te krijgen! Ik denk dat het je volledig uit balans brengt.