Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

niefpaarschoenen01 mar 2017, 11:09

 31
Is het nog iemand opgevallen dat Robin en Hans veel samen zijn? Dat duidt er meestal op dat de ene de andere verdenkt, maar verdenkt Robin Hans of Hans Robin? Volgens mij het laatste omwille van 2 redenen:

1) Robin lijkt duidelijk Bertrand te verdenken volgens de interviews bij de eliminatieproeven (en hij ligt er nog steeds niet uit, verdacht).

2) Volgens mij weet Hans wie de mol is. Hij is vol voor iemand gegaan in afl 3 en had -- naar eigen zeggen natuurlijk, maar het kwam wel overtuigend over -- geen rood scherm.

Ik spreek eigenlijk tegen mijn winkel, want stem zelf op Hans, maar ik moet toegeven dat Robin eigenlijk verdachter is.
Gebruikersavatar

ex-molinator01 mar 2017, 11:30

 3483  Uma
niefpaarschoenen schreef:Is het nog iemand opgevallen dat Robin en Hans veel samen zijn? Dat duidt er meestal op dat de ene de andere verdenkt, maar verdenkt Robin Hans of Hans Robin? Volgens mij het laatste omwille van 2 redenen:

1) Robin lijkt duidelijk Bertrand te verdenken volgens de interviews bij de eliminatieproeven (en hij ligt er nog steeds niet uit, verdacht).

2) Volgens mij weet Hans wie de mol is. Hij is vol voor iemand gegaan in afl 3 en had -- naar eigen zeggen natuurlijk, maar het kwam wel overtuigend over -- geen rood scherm.

Ik spreek eigenlijk tegen mijn winkel, want stem zelf op Hans, maar ik moet toegeven dat Robin eigenlijk verdachter is.
Dit is al een paar keer aan bod gekomen in het forum!!
1) Verdenken is nog niet hetzelfde als voluit op iemand stemmen. In de meeste gevallen zin die interview gericht op wat als verdacht beschouwd wordt - en iedereen heeft wel iets gedaan dat verdacht kan overkomen.
2) Het kan dat Hans vol gegaan is voor 1 persoon in de 3de aflevering, maar zegt dat zegt nog niks behalve dat hij ofwel weet wie de mol niet is (als hij een rood scherm gekregen had) ofwel voldoende juiste antwoorden had om niet als voorlaatste te eindigen (nog steeds een redelijke probabiliteit, met 7 medekandidaten.
3) Hans is de mol en dan speelt al het vorige helemaal niet meer mee 😎