Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

mell.bellefontaine01 mar 2017, 20:59

 20
Robin bleef voor mij de mol! Tot...

Nu keek ik net naar 'tegen de sterren op' die hun afleveringen waarschijnlijk al ettelijke tijd op voorhand opnemen.
Er kwamen details in die nog maar pas gebeurd waren in de afgelopen aflevering.

Robin werd in the picture gezet als de mol.
Betekend dit nu dat hij de mol helemaal niet Is? Zouden ze het risico lopen de mol in the picture te zetten in een ander programma?
Gebruikersavatar

Jansen01 mar 2017, 21:22

 3423  Yens
mell.bellefontaine schreef:Zouden ze het risico lopen de mol in the picture te zetten in een ander programma?
En dan nog op een andere zender? Denk het niet 😉
Gebruikersavatar

WieIsDeMol?01 mar 2017, 21:27

 14
Volgens mij weten de makers van TDSO ook niet wie de mol is en kiezen ze een personage dat verdacht overkomt (zoals Cathy vorig jaar).
Gebruikersavatar

Kobe01 mar 2017, 21:29

 429
Ik hoop het
Gebruikersavatar

Social02 mar 2017, 05:30

 353  Uma
Uiteraard weten die niet wie de mol is. De gedachte alleen al is absurd.
Gebruikersavatar

marilyn.meeuwissen02 mar 2017, 06:38

 6
Volgens mij weten ze op zijn minst wie de finale haalt en wie niet.
Net zoals vorig jaar, ze immiteerden toen enkel Gilles, Cathy en Hanne. Toevallig die 3 speelden de finale?
Gebruikersavatar

Jansen02 mar 2017, 08:39

 3423  Yens
marilyn.meeuwissen schreef:Volgens mij weten ze op zijn minst wie de finale haalt en wie niet.
Net zoals vorig jaar, ze immiteerden toen enkel Gilles, Cathy en Hanne. Toevallig die 3 speelden de finale?
Puur toeval natuurlijk. Waarom zou Vier in godsnaam VTM inlichten over wie de finale haalt?
Gebruikersavatar

ex-molinator02 mar 2017, 10:04

 3483  Uma
marilyn.meeuwissen schreef:Volgens mij weten ze op zijn minst wie de finale haalt en wie niet.
Net zoals vorig jaar, ze immiteerden toen enkel Gilles, Cathy en Hanne. Toevallig die 3 speelden de finale?
Nee, toevallig de 3 waar makkelijk iets mee aan te vangen is: fysieke herkenbaarheid, manier van praten, stemgeluid, tics, enz...
Het is compleet onlogisch dat Woestijnvis de namen van de finalisten zou geven, na al die eerdere geheimhouding.
Gebruikersavatar

Holmes02 mar 2017, 12:46

 395
mell.bellefontaine schreef:Robin bleef voor mij de mol! Tot...

Nu keek ik net naar 'tegen de sterren op' die hun afleveringen waarschijnlijk al ettelijke tijd op voorhand opnemen.
Er kwamen details in die nog maar pas gebeurd waren in de afgelopen aflevering.

Robin werd in the picture gezet als de mol.
Betekend dit nu dat hij de mol helemaal niet Is? Zouden ze het risico lopen de mol in the picture te zetten in een ander programma?
Robin heeft ze gewoon zelf de tip gegeven :
http://www.vier.be/demol/videos/papa-ze ... op/2550493

En dit seizoen speelt TDSO heel kort op de bal qua actualiteit en wat er recent op TV te zien was, en nemen ze sommige sketchen dus een dag of paar dagen voor uitzending op. Vb was oa proces Boël.
Niets achter zoeken dus... 😉