Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

david.crauwels03 mar 2017, 13:01

 2
Misschien zit er wel een hint in de petjes die Robin draagt doorheen het spel?
Heb hem al een petje zien dragen van Boston en New York (Amerikaanse baseball-caps). Ben niet zo fanatiek om alles te blijven herbekijken maar heeft hij nog andere hoofddeksels gedragen?
Vind hem trouwens maar raar staan met zo'n sportspetten dus misschien is het en hint en draagt ie er doorheen de volgende afleveringen nog.

Groeten,

David
Gebruikersavatar

Vermoljoen03 mar 2017, 18:11

 2354  Uma
Misschien is het een hint! Je weet het maar nooit!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mar 2017, 21:32

 8153
david.crauwels schreef:Misschien zit er wel een hint in de petjes die Robin draagt doorheen het spel?
Heb hem al een petje zien dragen van Boston en New York (Amerikaanse baseball-caps). Ben niet zo fanatiek om alles te blijven herbekijken maar heeft hij nog andere hoofddeksels gedragen?
Vind hem trouwens maar raar staan met zo'n sportspetten dus misschien is het en hint en draagt ie er doorheen de volgende afleveringen nog.

Groeten,

David
De pettentruc werd reeds in Mol 3 toegepast door mol Marc. Ik denk niet dat ze dit nog een keer zullen gebruiken.
Gebruikersavatar

glashelder03 mar 2017, 21:34

 53
Waar halen zij al die kleren eigenlijk? Ik denk dat ik een heel saaie kandidaat zou zijn in De Mol, al mijn kleren zijn effen, zonder opdrukken of letters :mrgreen:
Gebruikersavatar

Frolva03 mar 2017, 21:36

 2204
glashelder schreef:Ik denk dat ik een heel saaie kandidaat zou zijn in De Mol, al mijn kleren zijn effen, zonder opdrukken of letters :mrgreen:
VERDACHT !!!!


:mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mar 2017, 21:56

 8153
glashelder schreef:Waar halen zij al die kleren eigenlijk? Ik denk dat ik een heel saaie kandidaat zou zijn in De Mol, al mijn kleren zijn effen, zonder opdrukken of letters :mrgreen:
:roll:
Dus geen bermuda's met bloemekes?
Gebruikersavatar

glashelder03 mar 2017, 22:55

 53
chicawah schreef::roll:
Dus geen bermuda's met bloemekes?
Nee, wel sjaaltjes met bloemetjes. Ha, wacht, ik heb ook een sjaaltje met teckels! Dat zou zeker verdacht zijn, aangezien teckels jachthonden zijn die op dassen en en konijnen jagen... In tunnels, dus 😎
Gebruikersavatar

marc.vangils03 mar 2017, 23:20

 25
Ik denk dat t Boston petje eigenlijk van davey is. En dat davey die niet kon dragen omdat hij een camhelm op zijn kop moest hebben voor de gave angst shots voor de struisvogels.
En dat Robin dacht dat hij met de blote zon op zijn kop zeker niet goed zou scrabbelen.

Helaas heeft t dragen van de pet zijn scrabbelskills niet verbeterd πŸ™‚
Gebruikersavatar

Molliarty04 mar 2017, 02:37

 157
glashelder schreef:Waar halen zij al die kleren eigenlijk? Ik denk dat ik een heel saaie kandidaat zou zijn in De Mol, al mijn kleren zijn effen, zonder opdrukken of letters :mrgreen:
Dan gaat ze je verdenken omdat je de enige bent die nooit iets met een printje op draagt. :albino: :albino: :albino:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 mar 2017, 09:26

 8153
glashelder schreef:Nee, wel sjaaltjes met bloemetjes. Ha, wacht, ik heb ook een sjaaltje met teckels! Dat zou zeker verdacht zijn, aangezien teckels jachthonden zijn die op dassen en en konijnen jagen... In tunnels, dus 😎
πŸ˜‚ πŸ˜‚ πŸ˜‚
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 mar 2017, 09:30

 8153
marc.vangils schreef:Ik denk dat t Boston petje eigenlijk van davey is. En dat davey die niet kon dragen omdat hij een camhelm op zijn kop moest hebben voor de gave angst shots voor de struisvogels.
En dat Robin dacht dat hij met de blote zon op zijn kop zeker niet goed zou scrabbelen.

Helaas heeft t dragen van de pet zijn scrabbelskills niet verbeterd πŸ™‚
Dan sta je daar goed voor aap met die B van Brains op je kop πŸ˜‚

Petje af voor Davey die z'n pet afstond. En dat nadat Robin hem zijn fiets niet aanbood πŸ˜‰
Gebruikersavatar

david.crauwels09 mar 2017, 11:34

 2
Normaal zou ik dit topic een stille dood laten sterven. Maar de laatste aflevering bracht daar toch weer verandering in want de Robin moest toch weer een vers klakske dragen, dit maal met getal 53 erop πŸ˜ƒ πŸ˜ƒ . Veel kan ik er persoonlijk ni van maken. NY, Boston en 53 dus.
Zijn er betere puzelaars op dit forum?