Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

Janneman04 mar 2017, 17:35

 50  Yens
Ik heb zonet in onderstaande instagram foto opgemerkt dat Robin tijdens de fietsproef als enige oranje veters aanhad. Alle andere kandidaten hadden neutrale, zwarte veters aan hun schoenen. Ik ben in de aflevering zelf bevestiging gaan zoeken en dit komt overeen met de foto. Meningen?

https://www.instagram.com/p/BQ7YjKWluHp/
[ external image ]
Gebruikersavatar

FlightWolf2394904 mar 2017, 17:38

 183
Ik kan mij nog een theorie herinneren ivm de kleur oranje.. Had niemand een oranje letter op zijn/haar helm of zoiets?
Gebruikersavatar

Janneman04 mar 2017, 17:41

 50  Yens
Annelies had blijkbaar een oranje M op haar helm. Zou dit een verwijzing zijn naar 'de Mol heeft een oranje kenmerk'?
Gebruikersavatar

FlightWolf2394904 mar 2017, 17:49

 183
Zou perfect kunnen πŸ˜‰ Als maandag de nieuwe aflevering uitkomt, kijk ik dinsdag sowieso alle oudere aflevering opnieuw. Misschien merk ik nog wel oranje dingen op ^^ Ik zal het u laten weten dan πŸ˜‰
Gebruikersavatar

Janneman04 mar 2017, 17:52

 50  Yens
FlightWolf23949 schreef:Zou perfect kunnen πŸ˜‰ Als maandag de nieuwe aflevering uitkomt, kijk ik dinsdag sowieso alle oudere aflevering opnieuw. Misschien merk ik nog wel oranje dingen op ^^ Ik zal het u laten weten dan πŸ˜‰
Heel goed, bedankt! πŸ™‚
Gebruikersavatar

Kobe04 mar 2017, 18:10

 429
janne.adams schreef:Annelies had blijkbaar een oranje M op haar helm. Zou dit een verwijzing zijn naar 'de Mol heeft een oranje kenmerk'?

Ja en bij Robin heb ik ook zoiet gezien. Leek niet direct een M maar eerder een L. Zou iemand da mss ies willen checken of ik da goe heb gezien? Ik heb schrik da ik steeds meer illusies begin te vormen :roll:
Gebruikersavatar

ONBEKEND04 mar 2017, 18:11

 
janne.adams schreef:Annelies had blijkbaar een oranje M op haar helm. Zou dit een verwijzing zijn naar 'de Mol heeft een oranje kenmerk'?
Op elke tijd is dat te zien?
Gebruikersavatar

ONBEKEND04 mar 2017, 18:12

 
sandra.impe schreef:Op elke tijd is dat te zien?
welke :roll:
Gebruikersavatar

Kobe04 mar 2017, 18:13

 429
sandra.impe schreef:welke :roll:

Ik heb da gevonden toen dat ze bijna achter de lantaarn was, ik gok ergens 7 minuten ofzo πŸ˜‰
Gebruikersavatar

Janneman04 mar 2017, 18:14

 50  Yens
sandra.impe schreef:welke :roll:
Op 7:30 ongeveer.
Gebruikersavatar

ONBEKEND04 mar 2017, 18:17

 
Kobe schreef:Ik heb da gevonden toen dat ze bijna achter de lantaarn was, ik gok ergens 7 minuten ofzo πŸ˜‰
Ohja precies een stickertje op de zijkant van haar helm, hmmm op zoek naar oranje dus.
Gebruikersavatar

Janneman04 mar 2017, 18:19

 50  Yens
Kobe schreef:Ja en bij Robin heb ik ook zoiet gezien. Leek niet direct een M maar eerder een L. Zou iemand da mss ies willen checken of ik da goe heb gezien? Ik heb schrik da ik steeds meer illusies begin te vormen :roll:
Klopt, op tijdstip 19:04 is een rood stickertje met een L te zien op Robin zijn helm. Mij lijkt de kans groot dat deze letters dan eerder verwijzen naar de maten van de helmen.