Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

noor.kerstens06 mar 2017, 18:10

 23
hey iedereen,
dit is misschien een beetje vage tip waar we zelf hebben voor gezorgd maar
toch wil ik het jullie meedelen,

op dit forum kan je het aantal onderwerpen bij elke kandidaat zien,
robin heeft 59 onderwerpen de andere kandidaten zitten maar rond de
20 30 onderwerpen voorlopig vind ik ook Robin heel verdacht
en aangezien er al zoveel aanwijzingen zijn kant uitgaan vind ik hem nog verdachter....

:?: :?: :?:
Gebruikersavatar

Molliarty06 mar 2017, 18:17

 157
Robin loopt dan ook 2x zoveel te janken dan de andere kandidaten. 😂 😂

Dat terzijde... Hij is een heel aanwezig persoon, met zijn druk karakter en luide manier van zijn (of toch hoe het overkomt naar mij toe?) en ik denk dat mensen daar veel sneller op inpikken dan op de gemiddelde nietalteluidpratende medekandidaat. 🙂

Hoewel ik zelf al diep in de Robin tunnel zit hoor.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen06 mar 2017, 20:13

 8153
Molliarty schreef:Robin loopt dan ook 2x zoveel te janken dan de andere kandidaten. 😂 😂

Dat terzijde... Hij is een heel aanwezig persoon, met zijn druk karakter en luide manier van zijn (of toch hoe het overkomt naar mij toe?) en ik denk dat mensen daar veel sneller op inpikken dan op de gemiddelde nietalteluidpratende medekandidaat. 🙂

Hoewel ik zelf al diep in de Robin tunnel zit hoor.
:mrgreen: 😂 :mrgreen: 😂 :mrgreen:
Gebruikersavatar

fréderic.chevalier06 mar 2017, 21:54

 20
Vandaag in alle geval niks verdacht gedaan, integendeel :/
Gebruikersavatar

ex-molinator06 mar 2017, 22:20

 3483  Uma
fréderic.chevalier schreef:Vandaag in alle geval niks verdacht gedaan, integendeel :/
Klopt, deze keer was hij zelfs de drijvende kracht bij de opdracht met de talen, en heeft hij bij de paintball eigenlijk in het belang van de groep (en het geld) gespeeld.
Gebruikersavatar

Taupe07706 mar 2017, 23:29

 767  Yens
Klopt deels. Heeft toch 2x zijn zin gehad in de proef met woorden en verkeerde gekozen en ook de telefoon soms laten liggen.
Maar heeft voor de rest wel te goed geholpen...op basis van deze aflevering lijkt hij niet de mol ...
Gebruikersavatar

ONBEKEND06 mar 2017, 23:50

 
Hij "helpt" altijd goed, tenminste hij doet goed alsof hij zo begaan is met de groep en de winst. Maar alweer stuurde hij toch weer aan op verschillende antwoorden, die dan verkeerd waren.
Gebruikersavatar

noor.kerstens07 mar 2017, 17:24

 23
misschien kreeg hij het in het snuitje dat hij verdacht begon te worden en deed daarom plots zo fanatiek mee 😉 😉 ik heb hier een klein tunnelvisie
maar wie weet wie weet!!

jy mag niemand vertouw nie..... :?:
Gebruikersavatar

shana09 mar 2017, 22:06

 8
Het is dankzij Robin dat de GPS-proef gewonnen is, hij is met het idee gekomen die uit te zetten die langer 30 minuten zeiden. Zonder hem was de proef mislukt, dus voor mij is hij uitgesloten als mol 🙂
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mar 2017, 22:14

 3483  Uma
shana schreef:Het is dankzij Robin dat de GPS-proef gewonnen is, hij is met het idee gekomen die uit te zetten die langer 30 minuten zeiden. Zonder hem was de proef mislukt, dus voor mij is hij uitgesloten als mol 🙂
En wie is dan jouw mol?: Sam, Eline, of toch nog Annelies? :drunken: 😉
Gebruikersavatar

nite10 mar 2017, 10:35

 110
Bruno vorig seizoen had ook redelijk veel topics in zijn naam. Maar een paar minder als Gilles en dat wanneer hij een aantal afleveringen minder heeft meegespeeld. Dus zo een goede voorspeller is het forum precies niet.
shana schreef:Het is dankzij Robin dat de GPS-proef gewonnen is, hij is met het idee gekomen die uit te zetten die langer 30 minuten zeiden. Zonder hem was de proef mislukt, dus voor mij is hij uitgesloten als mol 🙂
Ik zou Robin daarvoor toch niet uitsluiten hoor. Het was inderdaad een goed idee om die gps'en uit te zetten. Maar er is geen reden om aan te nemen waarom een mol dit niet zou doen. Het bedrag dat gewonnen kon worden was redelijk beperkt (was het niet slechts 1300EUR?). Vergeleken met de paintballproef, daar kon 5000EUR gewonnen worden. Dus niet zo cruciaal voor de mol om bij de gps-proef te saboteren.

Bovendien was het ook niet zeker dat zijn hint tot de juiste keuze zou leiden. Robin kon onmogelijk weten of de juiste GPS al dan niet werd uitgeschakeld. Bij toeval werd de juiste GPS niet uitgeschakeld en bij toeval kozen Hans en Davey wel de juiste GPS.

Moest ik de mol zijn, ik zou dat wel durven riskeren om mijzelf in die proef te gedragen als een goede gedreven kandidaat. En het heeft duidelijk succes gehad, voor slechts 1300EUR heeft Robin uw verdenking volledig van zich afgegooid.