Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

jana.deman07 mar 2017, 23:48

 37
Eigenlijk is Davey mijn hoofdverdachte, maar dit vond ik toch frappant.

(Bij het begin van aflevering 2 worden alle kandidaten nog eens voorgesteld, met naam en beroep in beeld (behalve Hans, die dan nog niet terug in het spel zit).

Robin is als enige geblinddoekt op dat moment...
(wellicht heeft iemand dit al voor mij opgemerkt. sorry dan!)

[ external image ]

de andere kandidaten niet:


[ external image ]


[ external image ]


[ external image ]


[ external image ]


[ external image ]


[ external image ]


[ external image ]


[ external image ]
Gebruikersavatar

Jansen07 mar 2017, 23:59

 3423  Yens
jana.deman schreef: Robin is als enige geblinddoekt op dat moment...
[ external image ]
Het zijn in mijn ogen gewoon momenten uit de eerste aflevering. Voor Robin toch een angstig moment tijdens de dakproef...

Er valt me wel iets anders op in de foto's: wie valt er af in deze aflevering? Juist: Jolien en Bouba. En wie zijn de enige twee kandidaten die in een auto getoond worden?

Btw, je zet de titel van dit topic volledig in hoofdletters... je bedoelt het waarschijnlijk om aan te geven dat het een titel is maar het heeft ook een negatieve betekenis in een forum: hoofdletters in een dialoog wil eigenlijk zeggen dat je schriftelijk aan het "schreeuwen" of "roepen" bent.
Gebruikersavatar

jana.deman08 mar 2017, 00:05

 37
eveline.vanhemel schreef:Het zijn in mijn ogen gewoon momenten uit de eerste aflevering. Voor Robin toch een angstig moment tijdens de dakproef...

Er valt me wel iets anders op in de foto's: wie valt er af in deze aflevering? Juist: Jolien en Bouba. En wie zijn de enige twee kandidaten die in een auto getoond worden?

Btw, je zet de titel van dit topic volledig in hoofdletters... je bedoelt het waarschijnlijk om aan te geven dat het een titel is maar het heeft ook een negatieve betekenis in een forum: hoofdletters in een dialoog wil eigenlijk zeggen dat je schriftelijk aan het "schreeuwen" of "roepen" bent.

O, dat van die hoofdletters wist ik helemaal niet. maar ik krijg het nergens meer gewijzigd :-s (tips welkom!)

verder: ik blijf het opvallend vinden: blinde/geblinddoekte mol?
Gebruikersavatar

Frolva08 mar 2017, 08:40

 2204
jana.deman schreef:[ external image ]
Het 'probleem' met de mol is dat je overal iets in kan zien.

Zo is het voor mij - uit de reeks getoonde foto's - duidelijk dat Annelies als een mol uit de grond komt gekropen en Eline haar daar bij helpt.

De mol en de winnaar zijn bekend! :mrgreen:
Gebruikersavatar

Kobe08 mar 2017, 16:54

 429
Of Sam die uit de auto kijkt. Jolien en Bouba in de auto vallen af, maar Sam niet.
Gebruikersavatar

ex-molinator08 mar 2017, 16:56

 3483  Uma
Frolva schreef:Het 'probleem' met de mol is dat je overal iets in kan zien.

Zo is het voor mij - uit de reeks getoonde foto's - duidelijk dat Annelies als een mol uit de grond komt gekropen en Eline haar daar bij helpt.

De mol en de winnaar zijn bekend! :mrgreen:
aha, dus Eline is niet de mol, Marzena is de mol die hier eventjes een gedaanteverwisseling simuleerde om zand in de ogen te strooien. :drunken:

edit: voor alle duidelijkheid, op de printscreen is het wel degelijk Eline, maar het lijkt op Marzena
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mar 2017, 17:09

 8153
ex-molinator schreef: op de printscreen is het wel degelijk Eline, maar het lijkt op Marzena
Amai merci! Da's wel een affront voor Marzena zenne!
Gebruikersavatar

Jansen08 mar 2017, 17:11

 3423  Yens
Kobe schreef:Of Sam die uit de auto kijkt. Jolien en Bouba in de auto vallen af, maar Sam niet.
Sam kijkt naar buiten en roept op Bouba en Jolien: "komaan, jullie beurt om te vertrekken" 😃
Grapje hoor, maar het was me ook al opgevallen dat Sam in een auto zat en naar buiten keek, en zoiets over hem heeft van: "zien jullie mij? Ik vertrek niet hoor" :roll:
Gebruikersavatar

Frolva08 mar 2017, 18:07

 2204
chicawah schreef:Amai merci! Da's wel een affront voor Marzena zenne!
En een affront voor Eline
ex-molinator schreef:op de printscreen is het wel degelijk Eline, maar het lijkt op Marzena
Twee vrouwen beledigen in één post. En dat op Internationale vrouwendag! :roll:

:mrgreen: