Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

matthias.bouquet13 mar 2017, 19:50

 171
Het is natuurlijk niet genoeg om hem op zo een detail uit te sluiten, hij kan het zeker nog zijn. Maar het was maar een gevoel.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mar 2017, 19:51

 8153
sandra.impe schreef:Inerdaad, dat kan mee spelen..zich onverdacht willen maken, maar ik acht het ook niet onmogelijk dat de natuurlijke reflex om een spel wel te willen winnen soms ook kan mee spelen, ook is het je taak die net te saboteren. Kan mis zijn, maar denk dat dat ook niet altijd makkelijk is om in bedwang te houden.
Zeker! Ik weet van mezelf dat ik, als ik zou mogen meedoen (zal wel altijd een droom blijven), mij ongelooflijk zou inzetten om de proef te winnen. Het geld zou mij eigenlijk geen moer kunnen schelen en in mijn ijver om de proef te winnen, zou ik waarschijnlijk gewoon vergeten dat ik eigenlijk naar de mol moet zoeken.
Gebruikersavatar

matthias.bouquet13 mar 2017, 19:52

 171
En zelf beter niet van de verdachtenlijst van je medekandidaten geschrapt worden naarmate je de finale nadert!
Gebruikersavatar

weyns196014 mar 2017, 13:59

 426
matthias.bouquet schreef:Ik zou als mol ook bang zijn voor loslippigheid, en dat is een van de voornaamste bezwaren die ik heb tegen Davey als mol, (en me bovendien heeft misleid Hans te verdenken). ... Dronkenschap veinzen lijkt nog een idealere oplossing, met de voordelen van beide uitersten, maar is niet zonder risico.

Mocht het blijken dat Sam of Davey zijn bezopenheid helemaal of voor een deel gefaket zouden hebben (en dat wat een van hen bestelde misschien helemaal niet zoveel alcohol bevatte dan zijn tafelgenoten vermoedden) moet ik die persoon wel feliciteren, want ik moet zeggen: ik was er helemaal mee weg.
Al eens geprobeerd om minstens een minuut bovenop een laserstraat op je tenen met gebogen benen te balanceren zoals Davey deed en dan perfect gecontroleerd je been neerzetten waar Sam dat wil? Ik kan dat amper wanneer ik nuchter ben, laat staan wanneer ik echt teveel gedronken heb. Mijn conclusie: Davey was niet echt dronken 😎
Daarentegen, als je ziet hoe Robin op een gegeven moment achter een hoekje staat te schuilen voor de bewaker, met zijn vingers op zijn lippen om maar stil te zijn; net een kind, ik denk dat Robin wel dronken was. Niet goed voor een mol!