Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

joachim.morrens13 mar 2017, 20:48

 200  Yens
Robin zegt in het begin van aflevering 6 als ze het erover hebben met hoe weinig ze nog zijn in dit stadium:

"Ge moet wel ne rol spelen e!"

Vond het wel grappig... Zeker voor iemand die al lang in de Robintunnel zit 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mar 2017, 11:04

 8153
joachim.morrens schreef:Dit is eigenlijk toch hilarisch, als je ook de zinnen (vooral de laatste zin) ervoor bekijkt:


[ external image ]


[ external image ]


[ external image ]


[ external image ]



Hoe Davey zogezegd tegen Robin zegt dat hij gewoon de mol is, en Robin daarmee akkoord is maar dat hij wel continu een rolletje moet spelen 😃 😃 😃
Het is mij ook opgevallen 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mar 2017, 11:26

 3483  Uma
joachim.morrens schreef:Dit is eigenlijk toch hilarisch, als je ook de zinnen (vooral de laatste zin) ervoor bekijkt:

....

Hoe Davey zogezegd tegen Robin zegt dat hij gewoon de mol is, en Robin daarmee akkoord is maar dat hij wel continu een rolletje moet spelen 😃 😃 😃
Eén van die 2 is de mol, dat staat nu echt vast voor mij. Merk op dat Robin zegt: "Oké, maar je moet wel een rol spelen, Davey". Deze "je" kan slaan op zichzelf, op diegene waartegen hij spreekt of gewoonweg op "de mol".
En als het Robin is dan heeft hij het perfect antwoord gegeven waaruit de andere kandidaten niets kunnen afleiden, wellicht zelfs twijfels kunnen krijgen over op wie van de 3 dit nu echt slaat.
Als het Davey is, dan heeft Robin een mooi dubbelzinnig antwoord gegeven waarmee hij duidelijk maakt aan Davey dat hij hem door heeft, zonder dat de andere 2 er iets concreet kunnen uit afleiden.
Gebruikersavatar

kristien.leys14 mar 2017, 12:11

 46
Mij deed dat niets, toen davey zei dat robin de mol is. Die 2 plagen elkaar en maken graag grapjes. Ze wijzen elkaar aan de mol te zijn.(zie video Justin Bieber song). Dat kan dat één van de twee de mol is, maar ik loop daar niet in. Ze brengen de medekandidaten hiermee wat op een dwaalspoor door te zeggen dat Robin de mol is, en Robin neemt dit graag aan...;
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mar 2017, 12:16

 3483  Uma
kristien.leys schreef:Mij deed dat niets, toen davey zei dat robin de mol is. Die 2 plagen elkaar en maken graag grapjes. Ze wijzen elkaar aan de mol te zijn.(zie video Justin Bieber song). Dat kan dat één van de twee de mol is, maar ik loop daar niet in. Ze brengen de medekandidaten hiermee wat op een dwaalspoor door te zeggen dat Robin de mol is, en Robin neemt dit graag aan...;
Ook zeer aannemelijk en misschien zelfs de echte gang van zaken: die twee zijn inderdaad grappige plaaggeesten.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 mar 2017, 09:25

 8153
ex-molinator schreef:Ook zeer aannemelijk en misschien zelfs de echte gang van zaken: die twee zijn inderdaad grappige plaaggeesten.
Ik vind Davey grappig maar Robin absoluut niet.
Gebruikersavatar

jana.deman20 mar 2017, 13:23

 37
Misschien toeval, maar met het zoutvat van Gilles in gedachten toch verdacht:

Op het moment dat Robin het heeft over 'het gaat toch raar zijn dat we maar met 5 zijn' staan er 2 bordjes met kleine bolletjes boter (denk ik) op tafel.
één met 4 klontjes en één met maar 1 klontje

= 1 mol + 4 kandidaten ?


[ external image ]