Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

ex-molinator18 mar 2017, 10:00

 3483  Uma
sherlock schreef:Kan je diezelfde analyse maken voor Robin dan?
Ja, maar het is niet sluitend - dat kan het ook niet zijn op basis van TV-beelden- het zijn gewoon aanwijzingen.
Wat makkelijker is, is kandidaten uitsluiten als mol (en tot nog toe heb ik het in deze molreeks nog steeds niet fout).
Psychologie is geen exacte wetenschap, hé en ik kan dan wel beweren dat ik "observeer", maar het staat als een paal boven water dat mijn "observaties" ergens wel beïnvloed zijn door verwachtingen, door wat ik lees op het forum, door mijn gevoelstoestand, door vermoeidheid, alcohol, koffie,... Ik probeer daar dan ook rekening mee te houden.
Mijn punt is: de lichaamstaal (en ik heb het voornamelijk op de para-verbale communicatie) is een aanwijzing (en bij Robin fluctueert dat veel meer dan bij Davey en bij Annelies).
Gebruikersavatar

rolhad18 mar 2017, 10:55

 434
ex-molinator schreef: Mijn punt is: de lichaamstaal (en ik heb het voornamelijk op de para-verbale communicatie) is een aanwijzing (en bij Robin fluctueert dat veel meer dan bij Davey en bij Annelies).
Eline is er "voorlopig" ook nog he. :p
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2017, 11:02

 8153
Nog eentje voor wie verder wil zoeken naar 50 shades of red:
De kandidaten krijgen een hartslagmeter. Alleen bij Robin krijgen we een close-up van zijn tepel (had voor mij niet gehoeven, maar soit)! :mrgreen:
Gebruikersavatar

Mke18 mar 2017, 11:10

 112
rolhad schreef:Eline is er "voorlopig" ook nog he. :p
Ah, laat hen nog even doen... als Robin maandagavond naar huis moet, zullen ze wel terug beseffen dat ze nog meedoet 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator18 mar 2017, 11:52

 3483  Uma
rolhad schreef:Eline is er "voorlopig" ook nog he. :p
Eline had ik al na de eerste aflevering uitgesloten (ze is wel nog even in the picture gekomen als twijfelgeval).
Mocht blijken dat ze toch de mol is, dan geef ik zonder problemen toe dat ze mij mooi misleid heeft.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2017, 13:18

 8153
ex-molinator schreef:Mocht blijken dat ze toch de mol is, dan geef ik zonder problemen toe dat ze mij mooi misleid heeft.
En wellicht had je liever ver gehad i.p.v. mis :mrgreen:
Gebruikersavatar

rolhad18 mar 2017, 14:56

 434
ex-molinator schreef: Mocht blijken dat ze toch de mol is, dan geef ik zonder problemen toe dat ze mij mooi misleid heeft.
Zou imo de leukste verrassing zijn. Aangezien ze de persoon is die imo nooit echt heeft opgevallen.(buiten dat davey idd eerst was met "the swallow of london"(ook al zei ze van niet) en zij het alarm had laten afgaan ipv bertrand)

Zowat de underdog, wat bij een robin of annelies niet zou zijn.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2017, 15:22

 8153
💡
Nog meer rood: bij het kampvuur na de fietstocht aten ze bonen in tomatensaus! Dat is een duidelijke verwijzing naar Robin want die was daar echt zijn grenzen aan het verleggen (zich verlagen van kreeft naar zoiets ordinairs als bonen uit blik).
Gebruikersavatar

ONBEKEND18 mar 2017, 15:43

 
En kreeft is ook rood :p
Gebruikersavatar

Frolva18 mar 2017, 15:59

 2204
sandra.impe schreef:En kreeft is ook rood :p
Als ze gekookt is. 😉
Gebruikersavatar

ONBEKEND18 mar 2017, 16:24

 
Frolva schreef:Als ze gekookt is. 😉
Een tomaat is ook maar rood als ze rijp is 😛
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 mar 2017, 16:33

 8153
Frolva schreef:Als ze gekookt is. 😉
:roll: Tuurlijk gekookte kreeft! Van levende is hij bang :mrgreen:
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16