Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

ex-molinator19 mar 2017, 22:50

 3483  Uma
sandra.impe schreef:...
Nu moet ik wel toegeven dat ik met dit topic een flater heb begaan. Toen ik bekeek welke kleuren van vlaggen elke kandidaat had, was 1 geschreven kleur heel wazig, nl. het 2de rood die ik (dacht) gezien te hebben in Robin's vlag. Waardoor ik dacht dat Robin de enige was die 2x rood in zijn vlag had en de anderen niet. Ik heb nog es opnieuw gekeken en zag nu een beter beeld van zijn vlag, en dat blijkt niet rood maar zwart te zijn, dus iedereen heeft wel degelijk dezelfde kleuren.
Een flater is (te) sterk uitgedrukt. je hebt gewoon een foutje gemaakt (zoals iedereen ooit wel eens) en het siert je om dat toe te geven en te corrigeren. Het is een goede eigenschap om je eigen vaststellingen (of bedenksels) af en toe kritisch te overlopen (met nieuwe inzichten).
Gebruikersavatar

Frolva19 mar 2017, 22:58

 2204
ex-molinator schreef:Het is een goede eigenschap om je eigen vaststellingen (of bedenksels) af en toe kritisch te overlopen (met nieuwe inzichten).
Je kan het inderdaad best zelf doen. Want op dit forum moet je blijkbaar niet rekenen. :roll:


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar

Mke19 mar 2017, 23:05

 112
Frolva schreef:Je kan het inderdaad best zelf doen. Want op dit forum moet je blijkbaar niet rekenen. :roll:


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik doe nochtans m'n best om jullie ideeën te bekritiseren hoor 😉
Gebruikersavatar

Frolva19 mar 2017, 23:09

 2204
Mke schreef:Ik doe nochtans m'n best om jullie ideeën te bekritiseren hoor 😉

Je best doen is niet goed genoeg hier, want dat 9x rood van sandra.impe heb je gewoon laten passeren. :roll:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar

ONBEKEND19 mar 2017, 23:11

 
Frolva schreef:Je best doen is niet goed genoeg hier, want dat 9x rood van sandra.impe heb je gewoon laten passeren. :roll:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Het 9x rood was juist, het 2x rood bij Robin was fout 😛
Gebruikersavatar

Frolva19 mar 2017, 23:16

 2204
sandra.impe schreef:Het 9x rood was juist, het 2x rood bij Robin was fout 😛
Dat verdient een rode smiley van mijnentwege :oops:
Gebruikersavatar

jana.deman20 mar 2017, 14:01

 37
Davey had rode zwemvliezen + als enige de rode Y in zijn vlag
(vind ik persoonlijk een beetje ver gezocht, maar als je dan toch de mol aan het kleur rood wil linken, moet je dat misschien meenemen)


[ external image ]
Gebruikersavatar

weyns196020 mar 2017, 22:53

 426
Mag ik even ambetant zijn en erop wijzen dat we spreken over DE kleur en niet over HET kleur? Dank U 😲 😎
Gebruikersavatar

sherlock20 mar 2017, 23:14

 216
Molière schreef:Ik durf er mijn huis met volledige inboedel op inzetten. Echt, doe wat ik in mijn handleiding aanraad, en dan zul je dat ook durven. 😎
Dus, Molière, kan je even je adres laten weten zodat de deurwaarders weten waar ze moeten zijn? :mrgreen:
Gebruikersavatar

Molière21 mar 2017, 08:24

 92
sherlock schreef:Dus, Molière, kan je even je adres laten weten zodat de deurwaarders weten waar ze moeten zijn? :mrgreen:
:oops: :oops: :oops: :oops:

Ik had dit weekend al ferm spijt van die uitspraak, want ik was ernstig beginnen twijfelen, omdat, in een notendop, roze geen rood is, en Robin toch te weinig geld uit de pot had gehouden. Maar moet je dan nog veranderen van mol? Ik dacht: als ik dan toch mis zit, laat ik de kelk van de schaamte maar helemaal leegdrinken, en niet veranderen naar degene die ik als tweede verdenk, Annelies (zij is het dus zeker niet 😂 ).

Om het met Robins woorden te zeggen:

'Ik kan niet sporten of spelen voor het plezier, ik doe dat om te winnen. En ja, dan laat ik mij soms te veel gaan.'

Nu ga ik mezelf nog enkele dagen keihard uitlachen.
Gebruikersavatar

Mke21 mar 2017, 08:42

 112
Molière schreef::oops: :oops: :oops: :oops:

Ik had dit weekend al ferm spijt van die uitspraak, want ik was ernstig beginnen twijfelen, omdat, in een notendop, roze geen rood is, en Robin toch te weinig geld uit de pot had gehouden. Maar moet je dan nog veranderen van mol? Ik dacht: als ik dan toch mis zit, laat ik de kelk van de schaamte maar helemaal leegdrinken, en niet veranderen naar degene die ik als tweede verdenk, Annelies (zij is het dus zeker niet 😂 ).

Om het met Robins woorden te zeggen:

'Ik kan niet sporten of spelen voor het plezier, ik doe dat om te winnen. En ja, dan laat ik mij soms te veel gaan.'

Nu ga ik mezelf nog enkele dagen keihard uitlachen.
Maar dus, je adres was...?
😉

Ach ja, het zou ook maar saai zijn als iedereen het direct juist had hè... ik vind het op zich heerlijk dat er nog steeds zoveel verdeeldheid is 🙂
Gebruikersavatar

sherlock21 mar 2017, 09:06

 216
Molière schreef::oops: :oops: :oops: :oops:

Ik had dit weekend al ferm spijt van die uitspraak, want ik was ernstig beginnen twijfelen, omdat, in een notendop, roze geen rood is, en Robin toch te weinig geld uit de pot had gehouden. Maar moet je dan nog veranderen van mol? Ik dacht: als ik dan toch mis zit, laat ik de kelk van de schaamte maar helemaal leegdrinken, en niet veranderen naar degene die ik als tweede verdenk, Annelies (zij is het dus zeker niet 😂 ).

Om het met Robins woorden te zeggen:

'Ik kan niet sporten of spelen voor het plezier, ik doe dat om te winnen. En ja, dan laat ik mij soms te veel gaan.'

Nu ga ik mezelf nog enkele dagen keihard uitlachen.
Niet mee inzitten Molière. Ik hou ervan dat je overtuigd was en er voor de volle 100% voor ging. Dat enthousiasme siert je 😃 Laten we dit gewoon klasseren onder een tijdelijke en zware vlaag van mollitis 😉

Kom, nu met zijn allen de echt mol ontmaskeren!
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16