Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

chris.roijens15 mar 2017, 11:21

 3
Hi allen,

Ik werk in Brussel en woon te Hasselt, zoals gewoonlijk als het te druk op de E314 is rijd ik over de ring van Leuven om een stukje file te vermijden, nu waarom doet dit ter zake? Omdat ik gisteren regio Leuven een chocolade kleurige Audi Q7 aan het rood licht langs mij zag staan, en wie zat er aan het stuur? Inderdaad, Robin! Nu ik heb geen idee hoeveel een laborant (of zijn vrouw) verdient, maar het model was uit 2016 is mijn gok. De auto zag er alleszins zo goed als nieuw uit.

Een Q7 kost tussen de 60K en 90K, wat natuurlijk niet niks is, vooral als je je woonst in regio Leuven nog moet betalen. Dus zou de Robin een onverwachte bonus hebben gehad?

Ik heb trouwens geen foto genomen, zat namelijk nog altijd aan het stuur.
Gebruikersavatar

joachim.morrens15 mar 2017, 11:25

 200  Yens
chris.roijens schreef:Hi allen,

Ik werk in Brussel en woon te Hasselt, zoals gewoonlijk als het te druk op de E314 is rijd ik over de ring van Leuven om een stukje file te vermijden, nu waarom doet dit ter zake? Omdat ik gisteren regio Leuven een chocolade kleurige Audi Q7 aan het rood licht langs mij zag staan, en wie zat er aan het stuur? Inderdaad, Robin! Nu ik heb geen idee hoeveel een laborant (of zijn vrouw) verdient, maar het model was uit 2016 is mijn gok. De auto zag er alleszins zo goed als nieuw uit.

Een Q7 kost tussen de 60K en 90K, wat natuurlijk niet niks is, vooral als je je woonst in regio Leuven nog moet betalen. Dus zou de Robin een onverwachte bonus hebben gehad?

Ik heb trouwens geen foto genomen, zat namelijk nog altijd aan het stuur.

Ik betwijfel heel sterk dat dit betekent dat hij de winnaar zal zijn 🙂 Wel leuk dat je hem gezien hebt! 🙂 Nu weet ik ook op welke auto's ik moet letten 😉

Ik denk persoonlijk dat de vrouw van Robin een heel goede job heeft, vandaar dat Robin zelf parttime werkt (meen ik). In het begin van aflevering 1 als de kandidaten worden opgehaald zie je trouwens ook dat Robin zijn huis er absoluut niet goedkoop uitziet. En... Robin heeft volgens mij ook in zijn fiche gezegd dat hij luxe 'erg belangrijk' vindt...
Gebruikersavatar

Mke15 mar 2017, 11:45

 112
chris.roijens schreef:Hi allen,

Ik werk in Brussel en woon te Hasselt, zoals gewoonlijk als het te druk op de E314 is rijd ik over de ring van Leuven om een stukje file te vermijden, nu waarom doet dit ter zake? Omdat ik gisteren regio Leuven een chocolade kleurige Audi Q7 aan het rood licht langs mij zag staan, en wie zat er aan het stuur? Inderdaad, Robin! Nu ik heb geen idee hoeveel een laborant (of zijn vrouw) verdient, maar het model was uit 2016 is mijn gok. De auto zag er alleszins zo goed als nieuw uit.

Een Q7 kost tussen de 60K en 90K, wat natuurlijk niet niks is, vooral als je je woonst in regio Leuven nog moet betalen. Dus zou de Robin een onverwachte bonus hebben gehad?

Ik heb trouwens geen foto genomen, zat namelijk nog altijd aan het stuur.
Zelfs al zou hij de winnaar zijn, dan zou dat ook willen zeggen dat hij nog minstens evenveel geld uit eigen zak zou moeten opleggen, die 'bonus' zou hem dan alleszins duur uitvallen 🙂
Ik bedoel maar, ofwel heb je geld genoeg en koop je die auto zo, ofwel heb je dat geld niet (of heb je het er niet voor over), en dan denk ik niet dat zo'n bonus het verschil zal maken...
Gebruikersavatar

ex-molinator15 mar 2017, 11:56

 3483  Uma
Mke schreef:Zelfs al zou hij de winnaar zijn, dan zou dat ook willen zeggen dat hij nog minstens evenveel geld uit eigen zak zou moeten opleggen, die 'bonus' zou hem dan alleszins duur uitvallen 🙂
Ik bedoel maar, ofwel heb je geld genoeg en koop je die auto zo, ofwel heb je dat geld niet (of heb je het er niet voor over), en dan denk ik niet dat zo'n bonus het verschil zal maken...
Is het ook niet logisch dat de winnaar contractueel verplicht moet wachten tot het einde van de uitzending (dus tot de mol bekend gemaakt wordt) om het gewonnen geld te spenderen: specifiek in functie van het vermijden van prijsgeven van info (veranderd uitgave profiel) die tot de identiteit van de mol kan leiden?
Gebruikersavatar

Frolva15 mar 2017, 12:30

 2204
Volgens mij krijgt de winnaar het geld pas nadat de mol (publiek) bekend is.

Zo zou ik het toch doen. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Curio15 mar 2017, 14:08

 53
Frolva schreef:Volgens mij krijgt de winnaar het geld pas nadat de mol (publiek) bekend is.

Zo zou ik het toch doen. :mrgreen:
Dat denk ik ook, Cathy kreeg haar cheque ook pas bij de reünie.
Gebruikersavatar

Davy15 mar 2017, 23:08

Site Admin  1167  Uma
Overige comments verwijderd aangezien die niks meer met de zoektocht naar de mol te maken hadden.
Graag een minimum aan respect voor de kandidaten.

Topic closed