Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

jeff.demeyer15 mar 2017, 17:39

 2
Bij de opdracht met de caravan viel mij oog op de nummerplaat van de caravan CG 29658. Volgens mij is dit ook geen officiele nummerplaat, volgens mij is de originele nummerplaat zelf afgeplakt in het midden.. Ik heb niet echt een theorie over deze plaat maar 29/6 is toevallig wel de geboortedatum van Robin! Waarvoor de CG & de laatste twee getallen 58 voor zouden staan heb ik niet direct een idee van.. Iemand een theorie ??
[ external image ]
Gebruikersavatar

ONBEKEND15 mar 2017, 18:14

 
Ben nog volop aan het nadenken :mrgreen: 😉
Gebruikersavatar

Jansen15 mar 2017, 18:22

 3423  Yens
jeff.demeyer schreef:Bij de opdracht met de caravan viel mij oog op de nummerplaat van de caravan CG 29658. Volgens mij is dit ook geen officiele nummerplaat, volgens mij is de originele nummerplaat zelf afgeplakt in het midden.. Ik heb niet echt een theorie over deze plaat maar 29/6 is toevallig wel de geboortedatum van Robin! Waarvoor de CG & de laatste twee getallen 58 voor zouden staan heb ik niet direct een idee van.. Iemand een theorie ??
[ external image ]
Klopt, lijkt me ook geen officiële nummerplaat... ofwel hebben caravans in Zuid-Afrika andere nummerplaten? Vraagje voor Bakkieryer en Ex-Molinator denk ik. We betreft het cijfer: Annelies is 58 jaar en is dus ook geboren in het jaar... 1958. Maar waarom dan de geboortedag van Robin combineren met het geboortejaar van Annelies? Lijkt me niet echt logisch.
P.S. Een leukertje 🙂 Wat is de Afrikaanse naam voor een caravan? Een SLEURHUT 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator15 mar 2017, 19:00

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:...Vraagje voor Bakkieryer en Ex-Molinator denk ik. ..
Enkel voor Bakkieryer hoor, ik heb nooit in Zuid Afrika gewoond.
Gebruikersavatar

Frolva15 mar 2017, 19:36

 2204
ex-molinator schreef:Enkel voor Bakkieryer hoor, ik heb nooit in Zuid Afrika gewoond.
Misschien een beetje zoals de vraag: "Heeft de mol in de caravan geslapen?". :mrgreen:
Gebruikersavatar

astridm16 mar 2017, 20:37

 287
eveline.vanhemel schreef: P.S. Een leukertje 🙂 Wat is de Afrikaanse naam voor een caravan? Een SLEURHUT 😉
Sorry, kleine correctie, 'sleurhut' is Nederlands, in het Afrikaans heet het 'sleephut'.
Gebruikersavatar

Jansen16 mar 2017, 20:42

 3423  Yens
astridm schreef:Sorry, kleine correctie, 'sleurhut' is Nederlands, in het Afrikaans heet het 'sleephut'.
Het is beide correct, sleephut is het officiële woord maar in het gewone taalgebruik zeggen de Afrikaners ook sleurhut.
Gebruikersavatar

Vermoljoen17 mar 2017, 07:27

 2354  Uma
jeff.demeyer schreef:Bij de opdracht met de caravan viel mij oog op de nummerplaat van de caravan CG 29658. Volgens mij is dit ook geen officiele nummerplaat, volgens mij is de originele nummerplaat zelf afgeplakt in het midden.. Ik heb niet echt een theorie over deze plaat maar 29/6 is toevallig wel de geboortedatum van Robin! Waarvoor de CG & de laatste twee getallen 58 voor zouden staan heb ik niet direct een idee van.. Iemand een theorie ??
[ external image ]
Heel goed gevonden! Als er een keer een auto heel goed in beeld wordt gebracht, gaat iedereen meteen zoeken. Maar nu is het niet heel duidelijk inbeeld, en gaat niet direct zoeken.
Het is mij al eerder opgevallen toen ik de aflevering bekeek. Ik heb er zelf eens achter gezocht, maar ik vind uit die 58 niets... Maar de geboortedatum 29/6 is goed gevonden. Ik denk dat we hulp nodig hebben van anderen.
Gebruikersavatar

Jansen17 mar 2017, 08:03

 3423  Yens
robbe.vermesen schreef:Heel goed gevonden! Als er een keer een auto heel goed in beeld wordt gebracht, gaat iedereen meteen zoeken. Maar nu is het niet heel duidelijk inbeeld, en gaat niet direct zoeken.
Het is mij al eerder opgevallen toen ik de aflevering bekeek. Ik heb er zelf eens achter gezocht, maar ik vind uit die 58 niets... Maar de geboortedatum 29/6 is goed gevonden. Ik denk dat we hulp nodig hebben van anderen.
Ik heb hierboven gepost dat er niets mis is met die nummerplaat: nummerplaten van caravans volgen niet dezelfde regels als die van auto's en moto's in Zuid-Afrika. De plaat begint met een "C" --> De C van Caravan.