Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 mar 2017, 18:22

 2354  Uma
Ik weet niet of het jullie al is opgevallen, maar hij doet best wel vaak met zijn handen als ze iets goed hebben gedaan voor de groep dat teken met zijn hand (foto).
Je kan hier een O in zien. de O is de 2de letter van Robin. Maar ook de 2de letter van mol....

Zou dit een hint kunnen zijn, of heb ik last van tunnelvisie?...
[ external image ]
Gebruikersavatar

Jansen15 mar 2017, 18:32

 3423  Yens
robbe.vermesen schreef:Ik weet niet of het jullie al is opgevallen, maar hij doet best wel vaak met zijn handen als ze iets goed hebben gedaan voor de groep dat teken met zijn hand (foto).
Je kan hier een O in zien. de O is de 2de letter van Robin. Maar ook de 2de letter van mol....

Zou dit een hint kunnen zijn, of heb ik last van tunnelvisie?...
[ external image ]
Dat is een heel gekend symbool hoor. Wordt gebruikt om aan te duiden dat iets perfect verlopen is 🙂.
Gebruikersavatar

sherlock15 mar 2017, 18:35

 216
eveline.vanhemel schreef:Dat is een heel gekend symbool hoor. Wordt gebruikt om aan te duiden dat iets perfect verlopen is 🙂.
Absoluut: helemaal correct.
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 mar 2017, 18:39

 2354  Uma
eveline.vanhemel schreef:Dat is een heel gekend symbool hoor. Wordt gebruikt om aan te duiden dat iets perfect verlopen is 🙂.
Maar je kan er wel een O is zien.. Hij kan het als mol doen wanneer iets goed gaat voor de groep, en dit doet hij best wel vaak.
Maar ik blijf toch de theorie van de 2de letter van de O onthouden....
Gebruikersavatar

Laleia19 mar 2017, 17:36

 306
Waarschijnlijk hadden ze net van de reddingsduikers een initiatie communicatie onder water gekregen. Dit is zowat het meest gebruikte signaal als je gaat duiken waarmee je vraagt of alles in orde is of aanduidt dat alles in orde is.
Ook geen wonder dat het op een O lijkt, aangezien het van ok komt.
Gebruikersavatar

Frolva19 mar 2017, 21:07

 2204
Inderdaad.

Duim naar boven (wat wij hier boven water als OK verstaan) wil zeggen dat er problemen zijn en dat je naar boven moet. 😉

Haar hey, misschien hebben de maker wel speciaal naar een mol gezocht met een O in zijn naam, om deze proef te kunnen doen om er een hint in te kunnen steken. :mrgreen: