Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

Social17 mar 2017, 12:15

 353  Uma
Alsof Robin zich op die manier zou "verspreken", dat was gewoon een staaltje ironie.
Gebruikersavatar

Yvo17 mar 2017, 14:07

 1111  Uma
Wat ik ook verdacht vond was dat Robin weigerde het deken naar beneden te doen in de caravanproef toen Annelies hem dat vroeg. Zo kon ze beter zien of hij wel effectief aan het slapen was of niet. Maar Robin reageerde van 'Néééjeh'.
Gebruikersavatar

beagle17 mar 2017, 15:14

 77
Ik kan nog wel een paar "Versprekingen" bedenken :

R zegt in de dierenkooi dat hij "enkel een kop en een staart ziet liggen", terwijl we weten dat er enkel een staart zichtbaar was.
Als Davey aan zijn kooi komt..."kom binnen? moogt ge niet binnen?" alsof het normaal is dat de productie hem in een niet-afesloten kooi zou zetten met een echt wild beest... en dan is er sowieso nog de onduidelijkheid of de andere kandidaten hem over de jachtluipaard verteld hebben of niet, gezien de blinde kant van het bord aan de binnenkant van de kooi.

In het retro-filmpje maakt hij een ezelsbrugje "Blauw met B van beneden" (dat hij daarna niet toepast als de vlag werkelijk een proef wordt).

Ook in zijn gedrag doet hij regelmatig het omgekeerde van wat hij zegt....vb : discussie over kleuren van tussenlijntjes in vlag...Davey zegt dat ze verschillend zijn... Robin zegt, neen ze zijn hetzelfde, en dan legt hij ze toch verschillend... En zo zijn er nog ontelbare vb.... eerst zus, dan zo, en dan toch weer zus....
"Ik ga dat beest niet wakker maken" om dan luidkeels op Davey roepend door het "luipaardhok" te wandelen....

Als Robin de mol is, denk ik dat het aantal f*ks in het afrikaanse landschap, niet alleen van de kandidaten kwamen....
Gebruikersavatar

Jansen17 mar 2017, 15:17

 3423  Yens
Yvo schreef:Wat ik ook verdacht vond was dat Robin weigerde het deken naar beneden te doen in de caravanproef toen Annelies hem dat vroeg. Zo kon ze beter zien of hij wel effectief aan het slapen was of niet. Maar Robin reageerde van 'Néééjeh'.
Dat kan perfect normaal zijn hoor: mijn man slaapt ook altijd zo omdat hij onmiddellijk wakker is van het minste geluid / licht of zo. En in het geval van slapen in een rijdende caravan, denk ik dat er vooral veel lawaai is en ook licht komende van de andere kant van de caravan waar de crew en Annelies zaten. Aan de andere kant snap ik niet dat er überhaupt iemand KON slapen daar, ik zou het in elk geval niet kunnen... Maar Davey wel 🙂.
Gebruikersavatar

Mke17 mar 2017, 15:32

 112
chicawah schreef:Annelies is volgens mij heel schrander en merkt veel op. Ik denk dat je haar moeilijk om de tuin kan leiden. Doordat ze zwak overkomt (bril vergeten, black-out, slechte fysiek) valt dat niet op.
Sam zat duidelijk verkeerd, dus die viel nu af. Dat wil zeggen dat alle anderen nog meer verkeerd zaten dan Sam of minder over Robin wisten dan sommige anderen. Maar nu gaat het er echt om spannen.
Alleen de makers weten of Annelies de snelste was of het meeste aantal vragen juist had.
Volgens mij verdenken Davey en Annelies allebei Robin. Dan kan 1 seconde het verschil maken en is niet gezegd dat Annelies de snelste zal zijn.
Ik weet niet goed wie Eline verdenkt. Ik dénk Annelies of misschien Davey en dan vliegt ze er maandag uit.
Ooooof, Sam valt af omdat hij denkt dat Robin de mol is...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 mar 2017, 15:50

 8153
Mke schreef:Ooooof, Sam valt af omdat hij denkt dat Robin de mol is...
Denk jij dat Sam denkt dat Robin de mol is? Denk maar rustig verder 😉
Gebruikersavatar

Mke17 mar 2017, 16:09

 112
chicawah schreef:Denk jij dat Sam denkt dat Robin de mol is? Denk maar rustig verder 😉
Ik heb geen flauw idee 🙂
Maar het zou kunnen hè!

Ik blijf het gewoon een beetje grappig vinden dat je het daarnet niet meer over 'de mol' had, maar gewoon direct Robin zei... alsof het geen optie meer is dat iemand anders de mol nog zou kunnen zijn 😉
Gebruikersavatar

johan.maes17 mar 2017, 16:27

 153  Sven
chicawah schreef:Ik ben ervan overtuigd dat hij de mol is, maar in mijn ogen (ik benadruk: in mijn ogen) is hij een slecht acteur en de zwakste mol ooit.
Helemaal mee akkoord! :mrgreen:
Gebruikersavatar

johan.maes17 mar 2017, 16:29

 153  Sven
Yvo schreef:Wat ik ook verdacht vond was dat Robin weigerde het deken naar beneden te doen in de caravanproef toen Annelies hem dat vroeg. Zo kon ze beter zien of hij wel effectief aan het slapen was of niet. Maar Robin reageerde van 'Néééjeh'.
Er brandde wel licht in de caravan, ik zou daar ook niet tegen kunnen als ik moest slapen.
Gebruikersavatar

ONBEKEND17 mar 2017, 16:32

 
chicawah schreef:
Ik ben ervan overtuigd dat hij de mol is, maar in mijn ogen (ik benadruk: in mijn ogen) is hij een slecht acteur en de zwakste mol ooit.

Ik ben ook overtuigd dat hij de mol is, maar vind hem daarom nog niet de zwakste ooit (nuja, ik kan me de eerste 3 niet goed meer herinneren), want het lukt kennelijk toch nog goed om vele mensen op een dwaalspoor te brengen.
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo17 mar 2017, 16:46

 129
chicawah schreef:
Ik ben ervan overtuigd dat hij de mol is, maar in mijn ogen (ik benadruk: in mijn ogen) is hij een slecht acteur en de zwakste mol ooit.
Ik hoop voor alle die Robin verdenken dat jullie gelijk kregen maar vind het een rare keuze van de productie iemand als mol te nemen die niets liever doet als zich op een of andere manier interessant te maken. Robin is alles behalve" low profile", ik kan mij nu al inbeelden met welke attitude hij op het einde als mol zal verschijnen en het maakt mij niet echt blij.
Gebruikersavatar

ONBEKEND17 mar 2017, 16:51

 
Gilles was toch ook niet low profile?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8