Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2017, 16:31

 8153
zwartemol schreef:
Robin is van in't begin zichzelf geweest ...
Erover soms, ook wel tof en humoristisch hoor, dat niet, maar is alsof hij auditie doet
Daarmee zou ik het nu wel eens kunnen zijn zie 😛
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2017, 16:33

 8153
Bonanza schreef:Ik zou Robin echt wel een coole mol vinden. 'k Was Niet zo voor het sympathieke typetje van vorig jaar. #teamrobin
Des (dé)goûts et des couleurs on ne discute pas 😉
Gebruikersavatar

yevo19 mar 2017, 17:12

 281  Uma
Taupe077 schreef:Voor mij ook, als hij de mol is, coolste mol van degene die ik gezien heb!
Maar goed nu wijken we af van het thema van de topic.
Zou een hele coole mol zijn. Maar ene die heel veel geld in de pot heeft gebracht. De productie van de mol zou denk ik echt meer werk gestoken hebben in sommige proeven subtiel te doen mislukken als het Robin was geweest.

De museumproef is goed voorbeeld. Samen met Hans 3000 euro binnenbrengen. Of bij de dierenopdracht de doorslag geven om de sleutel eruit te vissen ipv de koker te vullen met geitenmelk. Hij heeft veel opdracht-winnende doorslagen gegeven voor mij.

Ik zou het persoonlijk super vinden moest hij de mol zijn, maar dan vind ik niet dat de productie of Robin zelf dan een goede job hebben gedaan.
Gebruikersavatar

Bonanza19 mar 2017, 17:26

 71
yevo schreef: Ik zou het persoonlijk super vinden moest hij de mol zijn, maar dan vind ik niet dat de productie of Robin zelf dan een goede job hebben gedaan.
't Zal uiteindelijk wel Davey zijn hoor. De meest spannende mol is wellicht niet de woestijnvismol...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2017, 17:31

 8153
yevo schreef:Samen met Hans 3000 euro binnenbrengen. Of bij de dierenopdracht de doorslag geven om de sleutel eruit te vissen ipv de koker te vullen met geitenmelk. Hij heeft veel opdracht-winnende doorslagen gegeven voor mij.
Correctie: bij de museumproef was er in totaal € 3000 te verdienen. Davey en Sam brachten € 500 binnen, Bertrand en Eline slaagden er niet in € 1000 binnen te brengen en Robin en Hans brachten € 1500 binnen.
Bij de dierenproef heeft Robin zich volgens mij misrekend: niet gedacht dat Jolien zo snel een haakje tevoorschijn zou toveren en daarna net te vroeg op de rode knop gedrukt.
Gebruikersavatar

yevo19 mar 2017, 17:37

 281  Uma
chicawah schreef:Correctie: bij de museumproef was er in totaal € 3000 te verdienen. Davey en Sam brachten € 500 binnen, Bertrand en Eline slaagden er niet in € 1000 binnen te brengen en Robin en Hans brachten € 1500 binnen.
Bij de dierenproef heeft Robin zich volgens mij misrekend: niet gedacht dat Jolien zo snel een haakje tevoorschijn zou toveren en daarna net te vroeg op de rode knop gedrukt.
Woops sorry voor de foute informatie. Ja dat vind ik persoonlijk al teveel fouten/geld voor een mol te zijn. Maar ieder mag iets anders denken natuurlijk 😃 .
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2017, 17:42

 8153
yevo schreef:Woops sorry voor de foute informatie. Ja dat vind ik persoonlijk al teveel fouten/geld voor een mol te zijn. Maar ieder mag iets anders denken natuurlijk 😃 .
Eigenlijk ook raar dat hij het einde van de fietstocht gehaald heeft. Maar wellicht was dat om niet af te gaan bij Bertrand :mrgreen:
Gebruikersavatar

ONBEKEND19 mar 2017, 18:10

 
chicawah schreef:Eigenlijk ook raar dat hij het einde van de fietstocht gehaald heeft. Maar wellicht was dat om niet af te gaan bij Bertrand :mrgreen:

En het was uiteindelijk vooral ook Hans die het moest halen en dat over de 10km/u en daar kon hij niet echt een stokje voor steken, hij kon wel"proberen" zorgen dat de proeven mislukten en het grootste bedrag hebben ze sowieso niet binnen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2017, 18:22

 8153
sandra.impe schreef:En het was uiteindelijk vooral ook Hans die het moest halen en dat over de 10km/u en daar kon hij niet echt een stokje voor steken, hij kon wel"proberen" zorgen dat de proeven mislukten en het grootste bedrag hebben ze sowieso niet binnen.
Juist.
Hij had op het einde wel ergens een Sammeke kunnen doen: Hans ophouden, bv. door aan zijn fiets te foefelen of een appelflauwte te veinzen of met een of ander prachtig maar onuitvoerbaar plan te komen, om zich dan uiteindelijk toch te laten voorbijsteken door Hans. Daardoor was hij afgevallen (- € 500) en had Hans alweer wat meer moeten doortrappen om nog op tijd te arriveren.
Maar misschien vertrouwde hij hiervoor niet genoeg op zijn acteerkunsten. :roll:

Toen Hans aankwam waren Bertrand en Davey door het dolle heen. Ze liepen zelfs Hans tegemoet om hem over de meet te sleuren. Robin leek mij daar eerder enthousiasme en blijdschap te veinzen.
Gebruikersavatar

Taupe07719 mar 2017, 18:31

 767  Yens
Wat is een goede mol?
Dat is voor iedereen om zelf te beslissen maar een mol die mogelijk het meeste heeft bijgebracht aan de pot om zo minder verdacht te zijn en er toch voor zorgt dat de totale pot lager is dan in het verleden is een top mol.
Ze zitten nog maar op 21000 met nog 2 uitzendingen te gaan dus lijken ze mogelijk lager uit te komen dan in het verleden.
We zien het wel de komende twee weken.
Gebruikersavatar

glashelder19 mar 2017, 20:06

 53
Taupe077 schreef:Wat is een goede mol?
Dat is voor iedereen om zelf te beslissen maar een mol die mogelijk het meeste heeft bijgebracht aan de pot om zo minder verdacht te zijn en er toch voor zorgt dat de totale pot lager is dan in het verleden is een top mol.
Ze zitten nog maar op 21000 met nog 2 uitzendingen te gaan dus lijken ze mogelijk lager uit te komen dan in het verleden.
We zien het wel de komende twee weken.
Goh, of dat dat nu de schuld van de mol is... Deze groep is vooral heel goed in zonder nadenken aan een opdracht te beginnen en pas halverwege te bedenken wat nu eigenlijk de beste tactiek zou zijn.
Gebruikersavatar

Taupe07719 mar 2017, 20:59

 767  Yens
glashelder schreef:Goh, of dat dat nu de schuld van de mol is... Deze groep is vooral heel goed in zonder nadenken aan een opdracht te beginnen en pas halverwege te bedenken wat nu eigenlijk de beste tactiek zou zijn.
Mocht ik meedoen aan de mol dan zou ik steeds mijn rol als leider opnemen en proberen duidelijke afspraken te maken VOOR te starten. Dat zit in mij in van onmiddellijk en altijd de leiding te nemen. Mocht ik nu de mol zijn dan zou ik het subtieler moeten doen en hopen dat niet iemand anders mijn rol opneemt en ze dus zomaar wat doen ....
Of zou ik toch de leiding opnemen maar veel minder gestuurd.
Stof om over na te denken... Of er is dit jaar niemand die dergelijke rol aan kan of ...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8