Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 mar 2017, 10:33

 8153
zwartemol schreef:In 1 van de extra 's deelt Robin pilletjes uit, regmakers ...
is wss handig van pas gekomen bij de caravanproef ... ?
Zeker als je weet dat hij anders gekend is door de groep als slaper....
Waarschijnlijk heeft hij zelfs gans dat doosje in 1 keer binnengespeeld! 😉
Gebruikersavatar

Jansen17 mar 2017, 12:39

 3423  Yens
zwartemol schreef:In 1 van de extra 's deelt Robin pilletjes uit, regmakers ...
is wss handig van pas gekomen bij de caravanproef ... ?
Zeker als je weet dat hij anders gekend is door de groep als slaper....
Het lijkt nochtans een vrouwenhand die de pilletjes aanneemt... vermits Annelies lag te slapen in de caravan, kan het bijna niet anders dat het Eline was die het doosje aannam. Vinden jullie het trouwens niet vreemd dat Eline blijkbaar volledig ontsnapt aan de slaapproef? Er is ook niemand die voorstelt dat zij zou gaan slapen? Waarom vraag ik me af 🙂

EDIT: Kan je trouwens de link posten waar je dit gevonden hebt? Op het eerste zicht vind ik dat filmpje niet (op de site van Vier).
Gebruikersavatar

Frolva17 mar 2017, 12:48

 2204
eveline.vanhemel schreef:Het lijkt nochtans een vrouwenhand die de pilletjes aanneemt... vermits Annelies lag te slapen in de caravan, kan het bijna niet anders dat het Eline was die het doosje aannam. Vinden jullie het trouwens niet vreemd dat Eline blijkbaar volledig ontsnapt aan de slaapproef? Er is ook niemand die voorstelt dat zij zou gaan slapen? Waarom vraag ik me af 🙂

EDIT: Kan je trouwens de link posten waar je dit gevonden hebt? Op het eerste zicht vind ik dat filmpje niet (op de site van Vier).
't Is een filmpje van een tijdje terug: http://www.vier.be/demol/videos/moeten- ... en/2559557

Dus niet van de aflevering met de caravan-proef. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 mar 2017, 12:52

 8153
eveline.vanhemel schreef:Het lijkt nochtans een vrouwenhand die de pilletjes aanneemt... vermits Annelies lag te slapen in de caravan, kan het bijna niet anders dat het Eline was die het doosje aannam. Vinden jullie het trouwens niet vreemd dat Eline blijkbaar volledig ontsnapt aan de slaapproef? Er is ook niemand die voorstelt dat zij zou gaan slapen? Waarom vraag ik me af 🙂
Het is een foto van op internet, dus achter die hand moet je niets zoeken.

Eline zei van in het begin dat ze absoluut niet ging kunnen slapen. En ze heeft, toen Sam moest slapen (of bij Davey?), geprobeerd om slaapcontroleur te spelen maar Annelies stond haar postje niet af. En aangezien Annelies in het deurgat stond en Eline buiten, was er voor Eline geen doorkomen aan (vandaar o.a. dat ik denk dat Eline Annelies verdenkt). Alleen toen Annelies zelf moest slapen, mocht Eline de caravan binnen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 mar 2017, 13:16

 8153
beagle schreef:Pielletjies ....
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar

Frolva17 mar 2017, 14:04

 2204
chicawah schreef:Het is een foto van op internet, dus achter die hand moet je niets zoeken.
Helaba, dat zijn wel degelijk de handen van Robin en Annelies.

Wél iets achter zoeken, dus! :mrgreen:


[ external image ]
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 mar 2017, 14:11

 8153
Frolva schreef:Helaba, dat zijn wel degelijk de handen van Robin en Annelies.
Dat beeld heb ik nog nooit gezien. Wanneer was dat?
Ik zie wel... dat Annelies haar bril niet op heeft en dus niet ziet... wat Robin haar in haar pollen draait 😉
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 17 mar 2017, 14:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

linda.christiaens17 mar 2017, 14:21

 4  Uma
Indien Robin de mol was, had hij volgens mij tijdens die proef gewoon gedaan of hij sliep en had hij op die manier er voor gezorgd dat de proef mislukte...
Gebruikersavatar

Frolva17 mar 2017, 14:48

 2204
linda.christiaens schreef:Indien Robin de mol was, had hij volgens mij tijdens die proef gewoon gedaan of hij sliep en had hij op die manier er voor gezorgd dat de proef mislukte...
De proef is uiteindelijk mislukt (ook mede 'dankzij' Robin), maar dat zou inderdaad de zekerste manier zijn om de proef te saboteren.