Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

rolhad21 mar 2017, 11:58

 434
sherlock schreef:Ik wil vooral van de productie horen in de laatste aflevering hoe ze Annelies koppelen aan die "80" aangezien zij op 110 uitkomt met de letters. Wat wel kan is die 80 + de ontbrekende "M" het gouden ei voor 30 tot 110. Maar dat soort constructies vind ik dan wel wat flauw.
Waarom Annelies en geen ander van de 2?
Gebruikersavatar

sherlock21 mar 2017, 12:11

 216
rolhad schreef:Waarom Annelies en geen ander van de 2?
Wel, Eline zit op 70 dus dat zou een vreemde kronkel worden! 😉 Echter: de letters van "MOL" komen wel op 70 maar waarom dan de rekenfout? En Davey zit op 160! (Die Y is 80) dus tja, hou moet je daar dan aan komen? 80 x 2? Of "HINT" is 80 plus de rekenfout van 80 is 160?

Alleen aan Annelies & Eline lijkt het toch quasi onmogelijk om aan die 80 op een "normale" wijze te komen.
Gebruikersavatar

matthias.bouquet21 mar 2017, 21:40

 171
't Wordt toch wennen aan dit forum zonder zijn onvermoeibare Robinlobby. Ik ben razend benieuwd welke nieuwe hoofdverdachten de leden ervan zullen uitspreken, als ze daar nog zin in hebben tenminste. In ieder geval veel sterkte met het rouwproces.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2017, 21:56

 8153
sherlock schreef:Wel, Eline zit op 70 dus dat zou een vreemde kronkel worden! 😉 Echter: de letters van "MOL" komen wel op 70 maar waarom dan de rekenfout? En Davey zit op 160! (Die Y is 80) dus tja, hou moet je daar dan aan komen? 80 x 2? Of "HINT" is 80 plus de rekenfout van 80 is 160?

Alleen aan Annelies & Eline lijkt het toch quasi onmogelijk om aan die 80 op een "normale" wijze te komen.
Ik kan wel een theorietje uit mijn mouw schudden:
Zet de vlag die Van Rode had bij de duikproef rechtop. Wat zie je dan? Tadam! Tromgeroffel!
Een RODE Y: 80 punten!
:mrgreen:
Gebruikersavatar

matthias.bouquet21 mar 2017, 22:11

 171
chicawah schreef:Ik kan wel een theorietje uit mijn mouw schudden:
Zet de vlag die Van Rode had bij de duikproef rechtop. Wat zie je dan? Tadam! Tromgeroffel!
Een RODE Y: 80 punten!
:mrgreen:
Want to come over to the dark side? :batman:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 mar 2017, 22:16

 8153
matthias.bouquet schreef:Want to come over to the dark side? :batman:
Nie voor ' t een of 't ander zenne, maarre... jouw mol is nog altijd Hans :twisted:
Gebruikersavatar

matthias.bouquet21 mar 2017, 22:20

 171
chicawah schreef:Nie voor ' t een of 't ander zenne, maarre... jouw mol is nog altijd Hans :twisted:
😂 Moet ik inderdaad dringend eens veranderen. Maar ik denk dat je wel een donkerbruin vermoeden heb welk kamp ik met de dark side bedoel. 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator21 mar 2017, 22:22

 3483  Uma
chicawah schreef:Nie voor ' t een of 't ander zenne, maarre... jouw mol is nog altijd Hans :twisted:
Ja, en de mijne is nog steeds Robin en dat laat ik zo - geen geschiedenis vervalsing :mrgreen:
Gebruikersavatar

Frolva21 mar 2017, 22:30

 2204
Van Hans weten we natuurlijk dat hij kan terugkomen ...

:mrgreen:
Gebruikersavatar

matthias.bouquet22 mar 2017, 02:12

 171
Wat ik nu ga zeggen klinkt vanuit mijn positie nogal pretentieus, maar ik bedoel het goed:
Probeer vooral het voorrecht van een onbevangen blik niet te snel te verspelen, dat is in dit stadium met zoveel informatie het grootste geschenk dat je kan krijgen. Loop de drie mogelijkheden deze week in je hoofd nog eens rustig af, nu je even terug het bos ziet na al die tijd op de Holsbeekse bomen te getuurd te hebben, en met een beetje geluk heb je op het einde van deze week een goede beredeneerde gok klaar. Mijn Daveytunnel is ook al van twee weken oud, en sindsdien is er al heel wat nieuwe info beschikbaar die ik niet meer in staat ben ècht kritisch te evalueren. Jullie wel. Dat is daarom dan toch één lichtpuntje: misschien kan jullie recente desillusie toch nog op iets goeds uitdraaien?