Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

Molliarty20 mar 2017, 21:58

 157
Ik hoop dat er niet te veel doden zijn gevallen bij het tragisch ongeval in de Robin-Tunnel deze avond.

Veel sterkte aan de nabestaande!

#RIP
Gebruikersavatar

Mke20 mar 2017, 22:00

 112
Molliarty schreef:Ik hoop dat er niet te veel doden zijn gevallen bij het tragisch ongeval in de Robin-Tunnel deze avond.

Veel sterkte aan de nabestaande!

#RIP
Mijn deelneming...

En ook, zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd had 😉
Gebruikersavatar

fréderic.chevalier20 mar 2017, 22:03

 20
Toen hij in de boekskes ging kijken, net op tijd de tunnel verlaten.
Zoiets doet de mol niet.
Gebruikersavatar

Molliarty20 mar 2017, 22:06

 157
fréderic.chevalier schreef:Toen hij in de boekskes ging kijken, net op tijd de tunnel verlaten.
Zoiets doet de mol niet.
Had gelukkig de tunnel nooit heeeelemaal in gegaan en een lichtpuntje gehouden. En de afslag enkele afleveringen geleden kunnen nemen. Maar moet zeggen dat ik er ook BIJNA helemaal in zat na 2 afleveringen.
Gebruikersavatar

Frolva20 mar 2017, 22:19

 2204
Ook al 'zat ik niet op Robin', ik schrok toch bij het rode scherm.
Gebruikersavatar

ex-molinator20 mar 2017, 22:27

 3483  Uma
Het was geen tunnel voor mij, ik heb steeds objectiviteit geforceerd bij mezelf en alles in twijfel getrokken, ook i.v.m Robin, en tijdens de 2de opdracht voelde ik de nattigheid al (die dan nog tijdens de 3de opdracht bevestigd werd).

Ik ben in ieder geval goed in de val gelopen en ben daar ook niet echt rouwig om.
Maar nu, 't wordt een moeilijke keuze.

In ieder geval, nu is duidelijk getoond dat Robin misschien wel ambetant kan doen, maar dat dat gewoon zijn competitieve geest is. Ik vond het een fijne kandidaat (als mens ook) en hij heeft toch wel schitterende beelden opgeleverd - ook in deze aflevering.
Bladzijde omdraaien nu, en op naar de laatste aflevering.
Gebruikersavatar

ONBEKEND20 mar 2017, 22:36

 
ex-molinator schreef:Het was geen tunnel voor mij, ik heb steeds objectiviteit geforceerd bij mezelf en alles in twijfel getrokken, ook i.v.m Robin, en tijdens de 2de opdracht voelde ik de nattigheid al (die dan nog tijdens de 3de opdracht bevestigd werd).

Ik ben in ieder geval goed in de val gelopen en ben daar ook niet echt rouwig om.
Maar nu, 't wordt een moeilijke keuze.

In ieder geval, nu is duidelijk getoond dat Robin misschien wel ambetant kan doen, maar dat dat gewoon zijn competitieve geest is. Ik vond het een fijne kandidaat (als mens ook) en hij heeft toch wel schitterende beelden opgeleverd - ook in deze aflevering.
Bladzijde omdraaien nu, en op naar de laatste aflevering.
Idem, jammer dat hij er uit ligt, indien niet de mol had ik hem graag als winnaar gezien.
Gebruikersavatar

Jansen20 mar 2017, 22:38

 3423  Yens
ex-molinator schreef:In ieder geval, nu is duidelijk getoond dat Robin misschien wel ambetant kan doen, maar dat dat gewoon zijn competitieve geest is. Ik vond het een fijne kandidaat (als mens ook) en hij heeft toch wel schitterende beelden opgeleverd - ook in deze aflevering.
Bladzijde omdraaien nu, en op naar de laatste aflevering.
Ik had me tijdens het programma vandaag, eindelijk verzoend met het idee als Eline er uit zou liggen, dat ik dan toch zou kunnen leven met Robin als mol. Er is vandaag veel duidelijk gemaakt, vooral dat Robin best wel meeviel en zelfs graag gezien was bij de kandidaten, ondanks zijn competitiviteit. Het werd nu ook getoond dat hij nadien zich verontschuldigde bij Annelies. Waarschijnlijk heeft hij dat de vorige keren ook gedaan maar werd het gewoon niet getoond in het programma. Waarschijnlijk om de controverse rond zijn persoon nog wat meer op een spits te drijven.
Gebruikersavatar

Woestijnmol20 mar 2017, 22:42

Forum veteraan  222
Ik ben sinds aflevering 2 of 3 wel van overtuigd geraakt dat Robin de mol is.
Deze aflevering nog meer omdat ik vond dat 500 euro uit de pot te halen om in de boekjes te lezen een gemakkelijke sabotageactie is + ik vond het raar dat hij bij zijn opdracht met de kaars niet tussen de kaars en de ventilator stond om de wind tegen te houden, maar wel achter de kaars (dus de ventilator had vrij spel).
Bovendien dachten de meesten hier (waaronder mezelf) ook dat de scene in het begin van de eerste aflevering met 3 kandidaten die thuis afscheid namen ook de uiteindelijke finalisten zouden zijn en dus zou Eline moeten vertrekken.
Ook de manier waarom hij opdrachten stuurde (zoals de dierenopdracht, de GPS-opdracht, etc...) en hoe hij prominent in beeld kwam met het woord "mol" tijdens de opdracht waar ze in het water sprongen, de manier waarop hij de diamanten omwisselde, het geclaxoneer voor het vertrek van de laatste kilometers met de caravan om Annelies wakker te maken, de manier waarop hij telkens anderen verdacht probeerde te maken, enz zijn maar een kleine greep uit de grote trommel van argumenten om Robin als mol te zien.
Eelijkheidshalve ben ik niet meegegaan in de "rode-theorie" en bij deze krijg ik dus mijn gelijk. Ik had toen gezegd dat als die theorie al zou kloppen dat hij misschien wel op Davey VAN RODE van toepassing is, maar dat zien we volgende week wel.
Ik denk dat heel wat forumleden op dit moment een "Bruno-erlebenis" hebben, maar dan in het kwadraat.
Op een of andere manier denk ik dat Robin toch volgende week op een of andere manier terugkeert, of is de slinger bij mij al aan het doorslaan ?
Gebruikersavatar

sherlock20 mar 2017, 22:53

 216
Woestijnmol schreef:Ik ben sinds aflevering 2 of 3 wel van overtuigd geraakt dat Robin de mol is.
Deze aflevering nog meer omdat ik vond dat 500 euro uit de pot te halen om in de boekjes te lezen een gemakkelijke sabotageactie is + ik vond het raar dat hij bij zijn opdracht met de kaars niet tussen de kaars en de ventilator stond om de wind tegen te houden, maar wel achter de kaars (dus de ventilator had vrij spel).
Bovendien dachten de meesten hier (waaronder mezelf) ook dat de scene in het begin van de eerste aflevering met 3 kandidaten die thuis afscheid namen ook de uiteindelijke finalisten zouden zijn en dus zou Eline moeten vertrekken.
Ook de manier waarom hij opdrachten stuurde (zoals de dierenopdracht, de GPS-opdracht, etc...) en hoe hij prominent in beeld kwam met het woord "mol" tijdens de opdracht waar ze in het water sprongen, de manier waarop hij de diamanten omwisselde, het geclaxoneer voor het vertrek van de laatste kilometers met de caravan om Annelies wakker te maken, de manier...
Beste Woestijnmol: de eerste stap is erkennen dat we verkeerd waren 🙂

Heel eerlijk: tijdens de rugby-proef wist ik dat het rode scherm er zat aan te komen. Echt he-le-maal van overtuigd. Robin was, is veel te fanatiek. En zoals Davy, onze Davy dan zonder -E, al in het Follow the Money topic had geplaatst: Robin is de speler die het meeste opbracht. Zelfs in de laatste aflevering! Daar kan je gewoon niet omheen fietsen.
Gebruikersavatar

ex-molinator20 mar 2017, 22:59

 3483  Uma
Woestijnmol schreef:...
Ik denk dat heel wat forumleden op dit moment een "Bruno-erlebenis" hebben, maar dan in het kwadraat.
Op een of andere manier denk ik dat Robin toch volgende week op een of andere manier terugkeert, of is de slinger bij mij al aan het doorslaan ?
Totaal geen bruno'tje ivm Robin hoor; Ik ben zuiver afgegaan op acties waarvan ik vond dat Robin een rol gespeeld had, of had kunnen spelen. Ik had misschien meer op mijn buikgevoel moeten afgaan dat zijn lachende oogjes puur spelplezier toonden eerder dan innerlijk genoegen dat een sabotage gelukt was. In ieder geval, het is duidelijk dat ik ergens een paar zaken niet goed opgemerkt heb of niet de juiste mogelijkheden overwogen heb.

Die slinger van jou zit ergens nog vastgehaakt in die tunnel - eens goed aan trekken. 😛

Het is blijkbaar mijn jaar niet - in de NL versie vloog mijn mol er ook uit in de voorlaatste aflevering - maar ik heb toen wel nog de juiste mol gevonden - doelstelling nu is hetzelfde resultaat (het maximale) te behalen.

En in de NL versie vond ik mezelf bekocht, hier absoluut niet - het plezier is absoluut niet weg, en al zeker niet omdat Robin toch een schitterende kandidaat was.