Robin is niet De Mol
Gebruikersavatar

joachim.morrens22 mar 2017, 11:12

 200  Yens
Misschien klinkt het gek, en ik had het in het begin van de serie zeker niet verwacht. Maar, losstaande van het feit dat Robin mijn mol was (en ik me daar ongeveer 95 procent zeker over voelde) heeft het vertrek van Robin mij misschien wel het hardst geraakt van alle kandidaten. Ik vond het eigenlijk, ondanks de rariteiten in zijn gedrag soms (wat me ook richting hem als mol heeft gestuurd), een heel aangename kerel, en iemand die geweldige tv gemaakt heeft. Als je me vraagt, met wie van alle kandidaten van dit seizoen wil je een selfie maken en een handtekening krijgen, dan is het Robin.

Bij deze, als je dit leest: Robin, ik ben uw grootste fan 🙂 😉
Gebruikersavatar

marc.denys22 mar 2017, 11:51

 43
joachim.morrens schreef:Misschien klinkt het gek, en ik had het in het begin van de serie zeker niet verwacht. Maar, losstaande van het feit dat Robin mijn mol was (en ik me daar ongeveer 95 procent zeker over voelde) heeft het vertrek van Robin mij misschien wel het hardst geraakt van alle kandidaten. Ik vond het eigenlijk, ondanks de rariteiten in zijn gedrag soms (wat me ook richting hem als mol heeft gestuurd), een heel aangename kerel, en iemand die geweldige tv gemaakt heeft. Als je me vraagt, met wie van alle kandidaten van dit seizoen wil je een selfie maken en een handtekening krijgen, dan is het Robin.

Bij deze, als je dit leest: Robin, ik ben uw grootste fan 🙂 😉
Euh... voor mij blijft hij zelfs de Mol 2017 😲
Gebruikersavatar

maarten.meerschaert22 mar 2017, 13:49

 1
marc.denys schreef:Euh... voor mij blijft hij zelfs de Mol 2017 😲
Waarom kan je niet gewoon toegeven dat je fout zat? 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator22 mar 2017, 17:25

 3483  Uma
joachim.morrens schreef:Misschien klinkt het gek, en ik had het in het begin van de serie zeker niet verwacht. Maar, losstaande van het feit dat Robin mijn mol was (en ik me daar ongeveer 95 procent zeker over voelde) heeft het vertrek van Robin mij misschien wel het hardst geraakt van alle kandidaten. Ik vond het eigenlijk, ondanks de rariteiten in zijn gedrag soms (wat me ook richting hem als mol heeft gestuurd), een heel aangename kerel, en iemand die geweldige tv gemaakt heeft. Als je me vraagt, met wie van alle kandidaten van dit seizoen wil je een selfie maken en een handtekening krijgen, dan is het Robin.

Bij deze, als je dit leest: Robin, ik ben uw grootste fan 🙂 😉
Tot nog toe is Robin toch ook diegene die het meest indruk gemaakt heeft op mij: een zeer gedreven speler, soms wat over the top, maar totaal geen kwade bedoeling en zich achteraf excuseren voor mijn geberek aan medeleven tijdens de opdrachten.
Hoewel hij soms rare beslissingen nam (een boot kan niet zinken), is hij veelal doorslaggevend geweest voor het slagen van een opdracht. En een intelligente kerel? Zeker!, getuige daarvan zijn snelle reactie bij de GPS- opdracht: er rsten nog maar 30 minuten: dan alles GPS-en uitschakelen die een langere tijd aanduiden.
Ik vond het ook grappig en lief, en een beetje emotioneel. Het afscheid deed pijn bij hem, maar hij is realistisch genoeg om te beseffen dat dat risico er altijd was.
Robin is toch "datgene" wat ik het langs zal onthouden van De Mol 2017.
Gebruikersavatar

Davy22 mar 2017, 20:30

Site Admin  1167  Uma
Robin was ook voor mij absoluut een kandidaat die me zal bijblijven van deze reeks De Mol.

Enkele van zijn quotes gaan alvast de molgeschiedenis in:
"En rol uw broek nu op", "Hebde ooit al nen boot zien zinken?" of recenter "Ge moet em pakken!!! Ik word er zot van".
(Kan iemand deze op een paar sweaters laten drukken? 😉 )

Het was leuk om te zien hoe hij soms helemaal kon opgaan in de opdrachten en er volledig voor ging.
Net omwille van die momenten was hij voor mij nooit De Mol... maar die analyse heb ik al in andere topics gemaakt 😎

Ik kon zijn fanatieke en directe speelstijl dus wel appreciëren, en vind het spijtig dat hij op een haar na de finale mist.
Ik had hem alleszins nog een extra groen scherm gegund.
Gebruikersavatar

Curio22 mar 2017, 21:00

 53
Prachtige compilatie gevonden op youtube 😂
Ik zal hem eigenlijk ook missen, ik begon hem hoe langer hoe sympathieker te vinden en hij zorgde er tenminste voor dat er geld in de pot kwam...
Gebruikersavatar

ex-molinator22 mar 2017, 21:11

 3483  Uma
Curio schreef:Prachtige compilatie gevonden op youtube 😂 https://www.youtube.com/watch?v=xuA0KI4OQLk
Ik zal hem eigenlijk ook missen, ik begon hem hoe langer hoe sympathieker te vinden en hij zorgde er tenminste voor dat er geld in de pot kwam...
OK shit jong, ik was aan 't eten terwijl ik naar die compilatie keek - toch wel serieus verslikt zeker van 't lachen. Die dekselse Robin. 😃
Gebruikersavatar

Mola Lisa23 mar 2017, 06:51

 328  Uma
Het "kleurmannetje" van de mol 2017. Zorgde voor veel grappige en emotionele momenten.

Dank u Robin !
Gebruikersavatar

joachim.morrens23 mar 2017, 13:33

 200  Yens
Drie dagen later nog altijd niet goed van Robin zijn exit. Kon niet slapen vannacht, en heb deze compilatie gemaakt op muziek "It ain't me" (80 procent van de beelden gemeenschappelijk met de eerste compilatie). Robin is inderdaad niet de mol 😉 Maar hij zal wel heel hard gemist worden 🙂
Laatst gewijzigd door joachim.morrens op 23 mar 2017, 13:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Frolva23 mar 2017, 13:36

 2204
De link staat al ergens op het forum! 😉

Leuk filmpje.
Gebruikersavatar

joachim.morrens23 mar 2017, 13:41

 200  Yens
Frolva schreef:De link staat al ergens op het forum! 😉

Leuk filmpje.
't Is een aangepaste versie van het eerdere filmpje. Met een paar extra scenes ook 🙂