Sam is niet De Mol
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT04 feb 2017, 20:43

 767  Yens
Sommige dingen zijn misschien wat vergezocht, maar het is inderdaad allemaal wel redelijk verdacht, ja. Al zou ik nu nog niet te veel op 1 iemand inzetten en toch nog een beetje wachten tot de 1ste aflevering van overmorgen, maar het is inderdaad wel zeker iets om mee te nemen en om naar te kijken en voor op te letten. Goed gezien! πŸ˜‰ πŸ˜ƒ
Gebruikersavatar

MolBaas05 feb 2017, 08:25

 11  Yens
WieIsDeMol? schreef:Hallo beste mollenjagers

Het is misschien wat vroeg om nu al een verdachte aan te duiden, maar ik heb toch al wat bedenkingen bij Sam.
Zijn lievelingsband is namelijk Flogging Molly. Toeval of niet?

En op de foto met alle kandidaten op staat iedereen precies achter hem.
[ external image ]

Dit is wat me al opviel. Laat me weten wat jullie ervan denken πŸ™‚
De makers willen hier geen hint mee geven,want ze staan gewoon op alfabetische volgorde. Dit zou anders een te gemakkelijke hint zijn vind ik.
Gebruikersavatar

masterveecee05 feb 2017, 10:41

 3547  Sven
WieIsDeMol? schreef:[ external image ]

Op deze foto staat hij ook naast het logo van "De Mol". Iedereen staat rond hem.
van de ander foto staan ze idd in alfabetische volgorde, maar de foto hierboven dan idd weer niet...
Gebruikersavatar

MolSchip05 feb 2017, 10:59

 50
Ik denk dat het gewoon toeval is.
Maar je kan altijd gelijk hebben!
Gebruikersavatar

robin.bastaens06 feb 2017, 12:14

 71  Uma
WieIsDeMol? schreef:[ external image ]

Op deze foto staat hij ook naast het logo van "De Mol". Iedereen staat rond hem.

Dit had ik inderdaad ook al gezien!
Misschien zijn de drie kandidaten op de rij met het logo de drie kandidaten die overblijven in de finale?
Gebruikersavatar

ex-molinator06 feb 2017, 23:13

 3483  Uma
robin.bastaens schreef:Misschien zijn de drie kandidaten op de rij met het logo de drie kandidaten die overblijven in de finale?
Dat zou toch veel te snel opvallen.
Gebruikersavatar

IkBenDeMol07 feb 2017, 01:47

 287
I'll just leave this here.

[ external image ]

Foto Instagram Vier
Gebruikersavatar

wim.geuens07 feb 2017, 02:00

 57  Uma
@Ikbendemol bedoel je dat mollen blind zijn en darom zijn ogen dicht zijn ?
Gebruikersavatar

masterveecee07 feb 2017, 09:06

 3547  Sven
wim.geuens schreef:@Ikbendemol bedoel je dat mollen blind zijn en darom zijn ogen dicht zijn ?
ja, een uitleg kan handig zijn πŸ˜‰
Gebruikersavatar

ex-molinator07 feb 2017, 09:21

 3483  Uma
Dat mollen echt blind zouden zijn is een fabeltje. (Niet alles geloven wat op FB staat: fake news πŸ˜‰ )
Een mol leeft grotendeels ondergronds en evolutionair zijn er aanpassingen o.a. beter bescherming van de ogen (waardoor ze kleiner lijken). Tevens houdt ondergronds leven in dat de ogen van een mol beter aangepast zijn aan gebrek aan licht en de redenering doortrekkend, dan ook niet goed aangepast zijn aan veel licht. M.a.w. een mol die bovengronds komt zal de ogen wat dichtknijpen om minder licht binnen te laten.
Gebruikersavatar

IkBenDeMol07 feb 2017, 12:24

 287
masterveecee schreef:ja, een uitleg kan handig zijn πŸ˜‰
De 'blinde mol' inderdaad.
Ik dacht dat dat wel duidelijk zou zijn πŸ˜ƒ

Maar lijkt me eerder toeval. Is wel erg opzichtig en waarschijnlijk konden ze geen andere foto maken/kiezen door Hans op de achtergrond.