Sam is niet De Mol
Gebruikersavatar

Nonline08 feb 2017, 16:58

Molerator  6547  Uma
Sam stapt als laatste van de 5 op het vliegtuig. Misschien dat de mol zich al meteen wil laten opmerken aan de niet-drukkers? Eerste fotootje dat ze dus te zien kregen van een andere kandidaat in hun wagen zou wel eens de mol kunnen zijn.

Daarom dat hij dan niet zo'n haast had om op die vlieger te stappen.
Gebruikersavatar

masterveecee08 feb 2017, 16:59

 3547  Sven
Of hij dacht "ik zal vriendelijk zijn en de rest voor laten gaan" 😉
Kan allebei natuurlijk 😛
Gebruikersavatar

Nonline08 feb 2017, 17:03

Molerator  6547  Uma
Showroomverantwoordelijke voor BMW he...

BMW <==> Beleefd voorlaten

Does not compute
Gebruikersavatar

renzo.verdonckt08 feb 2017, 18:55

 90  Uma
Nonline schreef:Showroomverantwoordelijke voor BMW he...
Als de sponsor de Mol mocht kiezen dan zou het een uitgemaakte zaak zijn 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mar 2017, 22:54

 8153
Nonline schreef:Sam stapt als laatste van de 5 op het vliegtuig. Misschien dat de mol zich al meteen wil laten opmerken aan de niet-drukkers? Eerste fotootje dat ze dus te zien kregen van een andere kandidaat in hun wagen zou wel eens de mol kunnen zijn.

Daarom dat hij dan niet zo'n haast had om op die vlieger te stappen.
Nu ik in de Samtunnel verdwaald geraakt ben... Keek hij toen ook niet met een monkelend lachje om naar de achterblijvers?
Gebruikersavatar

Mateo02 mar 2017, 23:15

 870
chicawah schreef:Nu ik in de Samtunnel verdwaald geraakt ben... Keek hij toen ook niet met een monkelend lachje om naar de achterblijvers?
Zag ik ook, ja. Bovendien was hij de enige die niet bijna uit elkaar plofte van enthousiasme toen hij mee 'mocht'.
Is niet toe te schrijven aan 'een bedachtzame aard' of iets dergelijks, want als hij echt enthousiast is, laat hij het ook luidkeels merken, denk maar aan zijn uitroep op het golfterrein, naar zijn lieve moedertje in Onder den Toren.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mar 2017, 08:45

 8153
Mateo schreef:Zag ik ook, ja. Bovendien was hij de enige die niet bijna uit elkaar plofte van enthousiasme toen hij mee 'mocht'.
Is niet toe te schrijven aan 'een bedachtzame aard' of iets dergelijks, want als hij echt enthousiast is, laat hij het ook luidkeels merken, denk maar aan zijn uitroep op het golfterrein, naar zijn lieve moedertje in Onder den Toren.
Dat gebrek aan enthousiasme toen hij mee mocht is inderdaad een beetje vreemd. Als hij de mol is, zou hij dan niet net wel enthousiast hebben moeten reageren?

Engin, ik zit intussen al ver in de Samtunnel vrees ik, maar ik zie aan het einde helaas nog geen helder licht.
Ik probeer vandaag de 4 afleveringen nog eens te bekijken en mij daarbij concentreren op Sam. En dan een lijstje maken -waarmee de makers zich waarschijnlijk een kriek zullen lachen en in hun handjes wrijven wegens opdracht mistgordijn geslaagd.