Sam is niet De Mol
Gebruikersavatar

Vikken15 feb 2017, 16:18

 65
Dat koor was het perfecte moment om 1500 euro uit de pot te halen als mol zonder dat iemand dat jou kwalijk neemt. Een klein opvallend foutje in de tekst, ffn lichtjes vals zingen of gewoon laten horen dat dit niet je natuurlijke taal is. Het is veel moeilijker om volledig te slagen in die opdracht, en waarom zou je dat als mol doen ? Zeker je nu de kans krijgt om geld uit de pot te halen. Voor mij valt Sam hier volledig af als kandidaat mol.
Gebruikersavatar

Laleia15 feb 2017, 18:33

 306
eline.tytgat schreef:Het viel me op dat het tweede jurylid heel snel langs Sam werd geleid door Gilles.
Dat koor stond toch min of meer op een verhoogje? Volgens mij waarschuwt Gilles het jurylid gewoon dat hij aan het einde van de rij is, zodat de arme man niet van een afstappen kukelt.
Gebruikersavatar

Mūses . .15 feb 2017, 18:59

 90
Vikken schreef:Dat koor was het perfecte moment om 1500 euro uit de pot te halen als mol zonder dat iemand dat jou kwalijk neemt. Een klein opvallend foutje in de tekst, ffn lichtjes vals zingen of gewoon laten horen dat dit niet je natuurlijke taal is. Het is veel moeilijker om volledig te slagen in die opdracht, en waarom zou je dat als mol doen ? Zeker je nu de kans krijgt om geld uit de pot te halen. Voor mij valt Sam hier volledig af als kandidaat mol.
Vergeet niet dat het een groepssituatie was (alle kritische ogen op jou gericht). Als mol zou ik juist zorgen dat ik als enige 'overwinnaar' uit de bus val. Misschien was hij ervan overtuigd dat de dierenproef mislukt was (minder kans op slagen). En wat is nu €1500 in de 2de afl. als je het er later toch terug uitneemt? (-Relatief laag bedrag tov eerdere opdrachten). Iemand waar je niet direct het etiket -mislukt proef- op kan kleven is 'off-radar' en dus verdacht. 😉