Sam is niet De Mol
Gebruikersavatar

jari.tuyaerts14 feb 2017, 00:34

 3
Het kan toeval zijn, maar ben ik de enige wie het opvalt dat de kandidaten in BMW's vervoert worden en showroom adviseur is bij uitgerekend BMW ?
Gebruikersavatar

ex-molinator14 feb 2017, 00:37

 3483  Uma
jari.tuyaerts schreef:Het kan toeval zijn, maar ben ik de enige wie het opvalt dat de kandidaten in BMW's vervoert worden en showroom adviseur is bij uitgerekend BMW ?
Nee, ik heb een vage herinnering dat er nog een stuk of 4 voor u dat gevraagd hebben. 😲
Gebruikersavatar

MarcH04 mar 2017, 11:01

 72  Emanuelle
Allicht hield sponsor BMW eraan om zelf ook een kandidaat te laten meedoen.
Men kan zich de vraag stellen waar BMW commercieel het best mee gebaat is : Sam als mol of als kandidaat ?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 mar 2017, 11:37

 8153
MarcH schreef:Allicht hield sponsor BMW eraan om zelf ook een kandidaat te laten meedoen.
Men kan zich de vraag stellen waar BMW commercieel het best mee gebaat is : Sam als mol of als kandidaat ?
Daar heb ik bij aanvang van de reeks ook even aan gedacht. Ik kan mij eventueel nog voorstellen dat Vier BMW tegemoet komt als die als tegenprestatie voor hun sponsoring vragen om iemand van BMW te laten meedoen, maar ik kan mij niet voorstellen dat Vier door BMW zou laten bepalen wie de mol is.
Dat laatste zou bovendien hun geheimhouding nog moeilijker maken dan ze nu al is.
Gebruikersavatar

Kobe04 mar 2017, 12:38

 429
Of gewoon ze merken een kandidaat op die wel goed lijkt voor het spel en oooh woow link met BMW...Maar waarom den Delhaize en de coca-cola daar niks heeft in mogen zeggen weet ik niet echt.

Of ze kenden Sam al (stond al bekend door zijn pepers) en dachten die kan wel de mol zijn+dan hebben we direct ook een sponsor bij+een (volgens mij stomme) hint er ook nog bij

spannend he 😃
Gebruikersavatar

Frolva04 mar 2017, 14:48

 2204
Sam is niet in dienst is bij BMW (België), maar bij een verdeler (Beliën Lommel).

'k Denk niet dat we daar iets achter moeten zoeken.