Sam is niet De Mol
Gebruikersavatar

ex-molinator14 feb 2017, 10:50

 3483  Uma
nicholas.delaere schreef:...
als je mona opzoekt kom je bij een band uit, wist sam dat het om den muziek opdracht ging ?
En mocht zijn Tshirt een schilderij van Rembrandt hebben, of een trein (rara welke schilder) dan had je ook altijd een link met de muziek kunnen vinden (shosoloza gaat ook over the coal train, en er bestaat een groep Rembrandt).

Trouwens het Tshirt-idee is vorig jaar zeer knap gebruikt en het zou me verwonderen mocht dat herhaald worden (dit jaar).

Maar ... never say never
Gebruikersavatar

demolisdemol14 feb 2017, 10:56

 5
MO-na L-isa = MOL
en ze draagt een zonnebril..zoals een blinde mol?
Gebruikersavatar

thibotski14 feb 2017, 16:14

 2
Sam had een T-shirt aan van het schilderij Mona Lisa met een zonnebril,
bedoelt hij hiermee zo blind als een mol of wilt hij zich gewoon verdacht maken om de medekandidaten op een dwaalspoor te zetten ?
Gebruikersavatar

Mūses . .14 feb 2017, 16:24

 90
Hoewel er subtielere hints aanwezig waren die hem een mogelijke mol maken in mijn 'ogen', vond (ook) ik dat juist iets té verdacht..
Gebruikersavatar

greet.nijs19 feb 2017, 17:03

 1
Dat shirt viel me ook onmiddellijk op.
Met de letters Mona Lisa kun je ook maken : 'Mol is aan'.
Gebruikersavatar

billie.holiday19 feb 2017, 17:16

 462  Bert
Iedereen zal wel iets mollachtig meegebracht hebben . De groene m rugzak van Robin, de pet van Davey, het t shirt spring van Bouba, ....je kunt achter alles iets zoeken.
Gebruikersavatar

Andy8620 feb 2017, 10:07

 49
nicholas.delaere schreef:opdracht waarbij sam voor het zingen gaat draagt sam een tshirt met als opdruk mona lisa,

als je mona opzoekt kom je bij een band uit, wist sam dat het om den muziek opdracht ging ?

https://www.google.be/webhp?sourceid=ch ... KTR5UoAAAA
Dit lijkt me toch wel ver gezocht hoor...
Gebruikersavatar

LDF23 feb 2017, 07:27

 4
Ik weet niet of het hier al een keer te sprake gekomen is, maar is het nog iemand opgevallen dat Mona Lisa op die T-shirt een zonnebril aanheeft met één groen en één rood glas...tip naar de volgende aflevering & de eliminatieronde...?
Gebruikersavatar

masterveecee23 feb 2017, 08:45

 3547  Sven
Was dat rood en groen?
kzou eens moeten kijken
Gebruikersavatar

ex-molinator23 feb 2017, 09:45

 3483  Uma
LDF schreef:Ik weet niet of het hier al een keer te sprake gekomen is, maar is het nog iemand opgevallen dat Mona Lisa op die T-shirt een zonnebril aanheeft met één groen en één rood glas...tip naar de volgende aflevering & de eliminatieronde...?
Ik heb gekeken en ja ... soms lijkt het alsof er een groen en een rood glas is.
Ik zeg wel degelijk : "lijkt" want op andere beelden (andere lichtinval) lijkt het gewoon normaal.
Mijn beelden komen van de gedownloade aflevering, zonder conversie, dus NIET de streaming en hoewel de kwaliteit ruim voldoende is voor het bekijken, is er toch wat verlies aan data waardoor een stilbeeld soms net iets te weinig detail bevat.
Ik kan het dus spijtig genoeg (nog) niet bevestigen, noch ontkennen.

In ieder geval, knappe observatie van LDF. (en ik denk dat ik toch aflevering 1 ga herbekijken en de T-shirts van Sam in het oog houden: als daar een verwijzing naar een proef van aflevering 2 in staat, amai!
Gebruikersavatar

Mūses . .23 feb 2017, 12:02

 90
LDF schreef:Ik weet niet of het hier al een keer te sprake gekomen is, maar is het nog iemand opgevallen dat Mona Lisa op die T-shirt een zonnebril aanheeft met één groen en één rood glas...tip naar de volgende aflevering & de eliminatieronde...?
Stonden die glazen niet vol met een soort van 'kleurrijk' patroon (= bollen of zoiets? Zoals 'een planetenstelsel'? *hint hint* —> 😂) en hadden dus beide glazen niet elk rood én groen (+ andere kleuren) ipv apart?

Ik kan fout zijn; wat niet wil zeggen dat het geen goeie opmerking was van U/jou, want het kan ook slaan op de reeds eerder vermelde topics (— museumproef dus + de kandidaten in hun benevelde status (kleurige bril) :joker: 😉