jurgen.de-petter schreef:Zei Sam ni iets in de 70 ineens?Volgens mij was het Bouba die er ineens 77 had.
jurgen.de-petter schreef:Zei Sam ni iets in de 70 ineens?Volgens mij was het Bouba die er ineens 77 had.
joeri.hertogs schreef:Beide heren waren aan het spelen voor pasvragen, niet voor geld. In deze situatie zou je als mol dus net WEL je best moeten doen om de opdracht te doen slagen, omdat het toch niet uitmaakt.Om zo geld te verliezen? Of om zo Hans bij de groep te halen?
joeri.hertogs schreef:Beide heren waren aan het spelen voor pasvragen, niet voor geld. In deze situatie zou je als mol dus net WEL je best moeten doen om de opdracht te doen slagen, omdat het toch niet uitmaakt.Er valt iets voor te zeggen om als mol de opdracht te doen slagen als je voor pasvragen speelt; immers, een kandidaat die gemotiveerd is om ver te komen in het spel zal zijn uiterste best doen om pasvragen te bekomen. Aan de andere kant kan ik me even goed voorstellen dat je het als mol net voordelig vindt om de opdracht te doen mislukken: pasvragen - en dus een betere slaagkans - voor Hans lijken mij net ideaal om chaos te scheppen in de groep. Je hebt meteen een (duidelijk onwelkome) nieuwkomer die de groepsdynamiek komt verstoren, iedereen zal hém (en niet jou) extra in de gaten houden en als Hans ook doorheen de tweede eliminatie weet te spartelen zal dat hem (en niet jou) meteen verdachter maken als potentiële mol.
annie.delen schreef:Tijdens het vissen tellen was er de afspraak om tussen de 50 en 60 een getal te zeggen. Het viel natuurlijk iedereen op dat er hogere getallen gezegd werden maar... Sam stuurde Bouba aan om de getallen te zeggen in het Engels echter Sam is eigenlijk een leerkracht Engels die in een garage werkt. Wil hij als mol kunnen zeggen dat hij de aantallen niet gezegd heeft?Oepsie, je hebt volkomen gelijk. Ik had nochtans Sam zijn LinkedIn profiel bekeken en om een of andere reden heb ik over die lerarenopleiding gekeken. Ik vind zijn traject trouwens een beetje apart niet? In de middelbare school Mechanische Vormgevingstechnieken volgen, daarna opteren voor een opleiding leraar engels en geschiedenis om dan weer over te schakelen naar de auto branche . Opmerkelijk is het minste wat je er van kan zeggen .
eveline.vanhemel schreef:Oepsie, je hebt volkomen gelijk. Ik had nochtans Sam zijn LinkedIn profiel bekeken en om een of andere reden heb ik over die lerarenopleiding gekeken. Ik vind zijn traject trouwens een beetje apart niet? In de middelbare school Mechanische Vormgevingstechnieken volgen, daarna opteren voor een opleiding leraar engels en geschiedenis om dan weer over te schakelen naar de auto branche . Opmerkelijk is het minste wat je er van kan zeggen .
eveline.vanhemel schreef:Inderdaad, en daar nog eens een acteercursus tussen