Sam is niet De Mol
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mar 2017, 18:51

 8153
ex-molinator schreef:dedjuu, als basso profundo mis ik weer de boot 😎
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 🤨🔒
Gebruikersavatar

Andy8603 mar 2017, 18:09

 49
Kobe schreef:Wat mij het meest bijbleef qua tips en dergelijken in de 3de aflevering is dat Sam (heel uitdrukkelijk) tijdens het 'drinkfeest' s'avonds nog eens zegt dat hij een echte TENOR is. Zoals de meeste wss al gelezen hebben, wordt er veel gespeculeerd over TENOR, omdat het bij die klokkenproef bij de 10de klok of ontbrekende klok of zoiets stond. Kan iemand hier iets mee? Of zou het geen tip zijn?
Dit was me ook opgevallen, dus het kan wel een hint zijn...
Gebruikersavatar

ONBEKEND03 mar 2017, 20:14

 
Zal aan mij liggen, maar zo uitdrukkelijk vond ik dat niet en het was Davey die toch begon over 't feit dat hij met zijn zingen de meisjes ging aantrekken. Als niemand over dat onderwerp was begonnen, had Sam toch ook niet de kans om het woord tenor in zijn mond te nemen, tenzij hij er om 1 of andere reden zelf zou over beginnen praten.
Gebruikersavatar

Kobe04 mar 2017, 10:37

 429
Ja daarin heb je wel gelijk, maar alles is wel zodanig gemonteerd om de hint zo subtiel mogelijk over te brengen, dus ik weet het zo niet. Misschien was Sam dit gesprek begonnen over die zangopdracht enzo, dat weten we niet echt (tenzij ik verkeerd gekeken/onthouden heb 😃 )
Gebruikersavatar

noor.kerstens10 mar 2017, 17:03

 23
waauw!! goed gevonden!!