Kobe schreef:hahaha, ik wil jullie best geloven dat die tenor gewoon een feit is, maar waarom moeten ze dan net die 10de klok zoeken waar tenor bijstaat, en waarom zou Sam dan zelf zeggen dat hij wel degelijk een tenor is. Als er nog iets in verband kan gebracht worden toch wel aardig potentiële tip?Omdat als Sam zegt dat hij een bas is, het totaal niet zou kloppen ^^
Kobe schreef:hahaha, ik wil jullie best geloven dat die tenor gewoon een feit is, maar waarom moeten ze dan net die 10de klok zoeken waar tenor bijstaat, en waarom zou Sam dan zelf zeggen dat hij wel degelijk een tenor is. Als er nog iets in verband kan gebracht worden toch wel aardig potentiële tip?Meisjes houden van tenors
Mūses . . schreef:Meisjes houden van tenorsEn wie valt er af? Marzena-> een meisje
Mūses . . schreef:Meisjes houden van tenorsIk heb het meer voor een bariton!
Muls schreef:Volgens Wikipedia:B-mol verwijst eerder naar Bertrand en die ligt eruit.
De eerste stem of tenor, (zoals wij de gewone kerkstem noemen) van bijvoorbeeld Psalm 1 staat genoteerd in B-mol
chicawah schreef:B-mol verwijst eerder naar Bertrand en die ligt eruit.Die B verwijst niet naar Bertrand maar gewoon naar de noot si. Sam is tenor en die zingt in si-mol. Dit is dus een link tussen Sam en de mol. Maar dat dat "bewijst" dat Sam effectief de mol is, wil ik hiermee niet gezegd hebben...
chicawah schreef:Ik heb het meer voor een bariton!Dit was Sam zijn generalisatie tijdens het drinken die ik nog eens aanhaalde.
Mūses . . schreef:Dit was Sam zijn generalisatie tijdens het drinken die ik nog eens aanhaalde.I know.
chicawah schreef:Ik heb het meer voor een bariton!
Mūses . . schreef:Ps; – ik heb het dan wel meer voor tenoren...dedjuu, als basso profundo mis ik weer de boot