Sam is niet De Mol
Gebruikersavatar

Kobe22 feb 2017, 17:22

 429
hahaha, ik wil jullie best geloven dat die tenor gewoon een feit is, maar waarom moeten ze dan net die 10de klok zoeken waar tenor bijstaat, en waarom zou Sam dan zelf zeggen dat hij wel degelijk een tenor is. Als er nog iets in verband kan gebracht worden toch wel aardig potentiële tip?
Gebruikersavatar

masterveecee22 feb 2017, 17:23

 3547  Sven
Kobe schreef:hahaha, ik wil jullie best geloven dat die tenor gewoon een feit is, maar waarom moeten ze dan net die 10de klok zoeken waar tenor bijstaat, en waarom zou Sam dan zelf zeggen dat hij wel degelijk een tenor is. Als er nog iets in verband kan gebracht worden toch wel aardig potentiële tip?
Omdat als Sam zegt dat hij een bas is, het totaal niet zou kloppen ^^
Gebruikersavatar

Mūses . .22 feb 2017, 17:29

 90
Kobe schreef:hahaha, ik wil jullie best geloven dat die tenor gewoon een feit is, maar waarom moeten ze dan net die 10de klok zoeken waar tenor bijstaat, en waarom zou Sam dan zelf zeggen dat hij wel degelijk een tenor is. Als er nog iets in verband kan gebracht worden toch wel aardig potentiële tip?
Meisjes houden van tenors :mrgreen:
Gebruikersavatar

Kobe22 feb 2017, 17:48

 429
Mūses . . schreef:Meisjes houden van tenors :mrgreen:
En wie valt er af? Marzena-> een meisje 😃
en ja maar waarom moet hij nog eens benadrukken dat hij een tenor is en geen bas?
Gebruikersavatar

Muls28 feb 2017, 09:32

 18
Volgens Wikipedia:

De eerste stem of tenor, (zoals wij de gewone kerkstem noemen) van bijvoorbeeld Psalm 1 staat genoteerd in B-mol
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mar 2017, 11:36

 8153
Mūses . . schreef:Meisjes houden van tenors :mrgreen:
Ik heb het meer voor een bariton!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mar 2017, 11:37

 8153
Muls schreef:Volgens Wikipedia:

De eerste stem of tenor, (zoals wij de gewone kerkstem noemen) van bijvoorbeeld Psalm 1 staat genoteerd in B-mol
B-mol verwijst eerder naar Bertrand en die ligt eruit.
Gebruikersavatar

jente.deroust01 mar 2017, 12:13

 2
Ook vorig jaar werd iets 'bestaands' als tip gebruikt: namelijk het omgestoten zoutvaatje (Laatste Avondmaal). Gilles had dit tweemaal zelf aan tafel als hint 'omgestoten'. Het zou dus kunnen zijn dat het bestaand gegeven van 'tenor' als hint kan worden gezien.
Gebruikersavatar

Muls01 mar 2017, 17:26

 18
chicawah schreef:B-mol verwijst eerder naar Bertrand en die ligt eruit.
Die B verwijst niet naar Bertrand maar gewoon naar de noot si. Sam is tenor en die zingt in si-mol. Dit is dus een link tussen Sam en de mol. Maar dat dat "bewijst" dat Sam effectief de mol is, wil ik hiermee niet gezegd hebben...
Gebruikersavatar

Mūses . .01 mar 2017, 18:05

 90
chicawah schreef:Ik heb het meer voor een bariton!
Dit was Sam zijn generalisatie tijdens het drinken die ik nog eens aanhaalde.

Ps; – ik heb het dan wel meer voor tenoren... 'k vind dat daar meer gevoel en afwisseling in zit (subjectief uiteraard)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mar 2017, 18:16

 8153
Mūses . . schreef:Dit was Sam zijn generalisatie tijdens het drinken die ik nog eens aanhaalde.
I know.
Gebruikersavatar

ex-molinator01 mar 2017, 18:47

 3483  Uma
chicawah schreef:Ik heb het meer voor een bariton!
Mūses . . schreef:Ps; – ik heb het dan wel meer voor tenoren...
dedjuu, als basso profundo mis ik weer de boot 😎