Sam is niet De Mol
Gebruikersavatar

Jack White 7727 feb 2017, 23:18

 3
Aflevering 2: Gilles De Coster als gids op de toeristische bus: "Mogelijk Ook Lucratieve stops"." M - O - L. En bij die woorden Sam in close-up. En vlak ervoor de letter S op een waarschuwings/verkeersbord.
Gebruikersavatar

brecht.bossuyt28 feb 2017, 01:11

 5
Jack White 77 schreef:Aflevering 2: Gilles De Coster als gids op de toeristische bus: "Mogelijk Ook Lucratieve stops"." M - O - L. En bij die woorden Sam in close-up. En vlak ervoor de letter S op een waarschuwings/verkeersbord.
M O L maar de "stops" in die zin kan ook verwijzen naar de S van sam "MOL - S"
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mar 2017, 11:33

 8153
brecht.bossuyt schreef:M O L maar de "stops" in die zin kan ook verwijzen naar de S van sam "MOL - S"
Ik heb Sam nog nooit verdacht, maar dit vind ik wel goed opgemerkt.
Gebruikersavatar

ex-molinator01 mar 2017, 11:51

 3483  Uma
Sam is voor mij ook totaal onverdacht, voor namelijk door zijn zeer natuurlijke houdingen en reacties. Maar op een bepaald moment, als hij lang in het spel blijft, wordt hij hoe dan ook verdacht. Ik vind trouwens dat het in deze Mol (2017 dus) een stuk moeilijker is om spelers als mol echt uit te sluiten. In 2016 zat ik na aflevering 3 met nog maar 2 kandidaten over (Bruno en Gilles) en heb daarna nooit meer echt andere spelers in overweging genomen (wel nog zaken bekeken maar al snel bevestiging gekregen dat ik bij mijn 2 verdachten moest blijven).

Ik heb nu wel Hans, Sam en Eline als onverdacht aangeduid maar ben er absoluut nog niet zeker van dat dit na herbekijken van aflevering 4 (of na aflevering 5) zo blijft. Het liefst zou ik hebben dan Sam er in blijft en dat een van mijn topverdachten er volgende keer uit gebonjourd wordt - dat zou het al een stuk makkelijker maken.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mar 2017, 14:47

 8153
ex-molinator schreef:Het liefst zou ik hebben dan Sam er in blijft en dat een van mijn topverdachten er volgende keer uit gebonjourd wordt - dat zou het al een stuk makkelijker maken.
Ik zou het leuk vinden om de mol te ontmaskeren, maar nog leuker als Sam, Davey en Hans de finale spelen. Van deze 3 heeft Sam volgens mij - en vooral na de 4de aflevering - het hoogste molgehalte.

Wat is trouwens volgens Limburgers het blindste dier dat er bestaat? De mo-o-o-o-o-ol! πŸ˜‰
Gebruikersavatar

Jansen02 mar 2017, 15:26

 3423  Yens
chicawah schreef:Ik zou het leuk vinden om de mol te ontmaskeren, maar nog leuker als Sam, Davey en Hans de finale spelen. Van deze 3 heeft Sam volgens mij - en vooral na de 4de aflevering - het hoogste molgehalte.

Wat is trouwens volgens Limburgers het blindste dier dat er bestaat? De mo-o-o-o-o-ol! πŸ˜‰
Ha Ha, alleen noemen wij een mol een moeroep (althans van waar ik afkomstig ben) πŸ™‚.
Verder zijn het vooral de Zuid-Limburgers en de Maaskanters die zo langgerekt (zangerig) spreken πŸ™‚. Zeker niet de Noord- en West-Limburgers. Vergelijk maar bv. met Kim Clijsters die is afkomstig van Bree ook in het noorden, en je kan van haar toch moeilijk zeggen dat ze traag spreekt. Sam is afkomstig van Hamont-Achel, de meest noordelijke gemeente van de provincie πŸ™‚. Trouwens een aanrader om er eens naar toe te gaan, met de Trappistenabdij van Achel πŸ™‚.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mar 2017, 16:15

 8153
eveline.vanhemel schreef:Ha Ha, alleen noemen wij een mol een moeroep (althans van waar ik afkomstig ben) πŸ™‚.
Verder zijn het vooral de Zuid-Limburgers en de Maaskanters die zo langgerekt (zangerig) spreken πŸ™‚. Zeker niet de Noord- en West-Limburgers. Vergelijk maar bv. met Kim Clijsters die is afkomstig van Bree ook in het noorden, en je kan van haar toch moeilijk zeggen dat ze traag spreekt. Sam is afkomstig van Hamont-Achel, de meest noordelijke gemeente van de provincie πŸ™‚. Trouwens een aanrader om er eens naar toe te gaan, met de Trappistenabdij van Achel πŸ™‚.
Een moeroep??? :o
Ik denk dat Sams moeder volgende week komt. Als hij dan uitdrukkelijk om zijn moe roept... hebben we zekerheid!

Kim Clijsters kan je inderdaad niet betichten van traag spreken. Integendeel zou ik zelfs zeggen.
Ik dronk ooit een trappist in de abdij van Achel toen ik daar in de buurt een fietstocht maakte. Mooie streek en lekkere trappist.
Gebruikersavatar

Jansen02 mar 2017, 17:01

 3423  Yens
chicawah schreef:Ik denk dat Sams moeder volgende week komt. Als hij dan uitdrukkelijk om zijn moe roept... hebben we zekerheid!
Ben ook wel nieuwsgierig naar de gasten volgende week, en ja, vooral naar Sam zijn moeder πŸ™‚
Gebruikersavatar

Mateo02 mar 2017, 21:39

 870
chicawah schreef:Een moeroep??? :o
Ik denk dat Sams moeder volgende week komt. Als hij dan uitdrukkelijk om zijn moe roept... hebben we zekerheid!
Hij heeft in aflevering vier al luidkeels zijn mama geroepen in de gsm, tegen het beeldscherm. Jammer dat hij daar geen 'moe' zei, anders was ik na deze post van jou helemaal niet meer bijgekomen van het lachen.
πŸ˜‚