Sam is niet De Mol
Gebruikersavatar

ONBEKEND09 mar 2017, 16:06

 
Ik heb het hier al es eerder gezegd, maar...

De M stond niet op het plan, dan is er ook de S waar de tunnel op uit komt en het feit dat Gilles 4x ipv 3x het woord HINT aanrekent. Voor mij klinkt dat alsof ofwel de juiste 3 x ofwel de foutieve 4x de hint is, want waar anders moeten we die hint zoeken? Toch op het moment dat hij het zegt en toont lijkt me, nee?

Dus volgens mij is het S4M.

Ook het feit dat hij eerst MERG legt en een tijdje later zegt dat ze meer uit hun pijp zullen moeten komen, laat me niet los. Misschien is mergpijp ook wel een hint, is dat niet iets wat ze vaak aan honden geven? En daar identificeert Sam zich mee. De 4 kan ook duiden op het vier-letterwoord hond.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2017, 16:23

 8153
sandra.impe schreef:
Ook het feit dat hij eerst MERG legt en een tijdje later zegt dat ze meer uit hun pijp zullen moeten komen, laat me niet los.
Ik vraag mij af of wij niet teveel zoeken achter de mergpijp. Ik kan echt geen enkele deelnemer in verband brengen met een mergpijp (er doen geen slagers mee toch?).
Misschien wilde Gilles zo snel mogelijk een woord met een M erin leggen om te zien of iemand dat zou opmerken. En toen dat woord toevallig Merg kon zijn, vond hij het leuk om een allusie te maken op een pijp. Al vind ik dat dan weer teveel toeval.
Gebruikersavatar

ONBEKEND09 mar 2017, 16:32

 
Het kan uiteraard ook toeval zijn 🙂 maar ik denk het niet 😉

Het viel me trouwens ook op, en ik wil hier niet speciaal een topic voor openen, dat Sam in de eerste aflevering, totaal geen reactie gaf nadat hij zijn groen scherm kreeg, terwijl de anderen toch steeds wel opgelucht lijken (al dan niet gespeeld). Maar in de afleveringen nadien is of speelt hij ook opgelucht. Moest hij nog zijn opluchting leren faken?
Gebruikersavatar

OrthoMol09 mar 2017, 16:48

 219
Mergpijp vertaald nr Engelse taal = bone marrow.
Bone marrow is the flexible tissue in the interior of bones.
Bone marrow is also a key component of the lymphatic system, producing the lymphocytes that support the body's immune system. Bone marrow transplants can be conducted to treat severe diseases of the bone marrow, including certain forms of cancer such as leukemia.
En waar gebeurt de samenstelling van stamcellen? Juist ja, in het labo....