Sam is niet De Mol
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mar 2017, 23:00

 8153
Moldedju schreef:de Kaapse goudmol
Dus heeft de mol het gouden ei gekaapt?

O mijn God
Ik word stilaan zot!
Gebruikersavatar

Moldedju02 mar 2017, 23:20

 507  Yens
Neen, dan had Hans de Mol er wel voor gezorgd dat het geld niet naar de groep ging.
Maar aan het einde van de tunnel van de goudmol, met het gouden ei, stond wel de letter "S" (zoals al in een andere post vermeld), en aan het andere einde van de tunnel stond Sam tijdens het spel aan een blaadje te prutsen πŸ™‚
Gebruikersavatar

Jansen02 mar 2017, 23:30

 3423  Yens
Goud begint toch stilletjes een thema te worden heb ik de indruk πŸ™‚.
In verband met Sam zijn uitspraak: "Waar is mijn bolleke?", wil dat niet gewoon zeggen dat hij zijn golfbal kwijtgespeeld is? Ik zit ook in de Sam tunnel hoor maar dit lijkt me ook maar een zwakke hint πŸ™‚.
Gebruikersavatar

Frolva02 mar 2017, 23:35

 2204
eveline.vanhemel schreef:In verband met Sam zijn uitspraak: "Waar is mijn bolleke?", wil dat niet gewoon zeggen dat hij zijn golfbal kwijtgespeeld is?
Dat denk ik ook!


Waarschijnlijk is er van elke kandidaat zo'n beeld (met een molshoop), maar werd ervoor gekozen om Sam te tonen. Waarom weet ik niet, om hem iets verdachter te maken?

Al goed dat degenen die het eerst gezien hadden dit niet op het forum hebben gepost, want dan was voor iedereen de pret er af. :cry:

:mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mar 2017, 10:36

 8153
Moldedju schreef:Neen, dan had Hans de Mol er wel voor gezorgd dat het geld niet naar de groep ging.
Maar aan het einde van de tunnel van de goudmol, met het gouden ei, stond wel de letter "S" (zoals al in een andere post vermeld), en aan het andere einde van de tunnel stond Sam tijdens het spel aan een blaadje te prutsen πŸ™‚
Was een (flauw) woordgraptje van mij.
Ik vind de tunnel naar de S ook een sterke aanwijzing.
Annelies en Robin konden pas later dan de anderen naar het gouden ei beginnen zoeken, maar zij waren dan wel weer de enigen die het op de kaart konden (hadden kunnen) zien.
Gebruikersavatar

Frolva03 mar 2017, 10:38

 2204
chicawah schreef:Annelies en Robin konden pas later dan de anderen naar het gouden ei beginnen zoeken, maar zij waren dan wel weer de enigen die het op de kaart konden (hadden kunnen) zien.

Ook al elders gezegd, maar de tunnel staat niet op de kaart die Robin en Annelies kregen. πŸ˜‰
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mar 2017, 13:19

 8153
Frolva schreef:Ook al elders gezegd, maar de tunnel staat niet op de kaart die Robin en Annelies kregen. πŸ˜‰
Inderdaad. Maar ze konden zien dat een deel van de doolhof niet bereikbaar was op de normale manier. En daarop hadden ze kunnen doordenken.
Zoals ik elders schreef: er was geen luchtbrug, dus wat bleef er dan over?
Gebruikersavatar

Frolva03 mar 2017, 13:22

 2204
chicawah schreef:Inderdaad. Maar ze konden zien dat een deel van de doolhof niet bereikbaar was op de normale manier. En daarop hadden ze kunnen doordenken.
Zoals ik elders schreef: er was geen luchtbrug, dus wat bleef er dan over?
'k Heb (elders) ook al geschreven (en met een foto erbij *fier*) dat op het plan van Annelies en Robin niet te zien is dat het om een afgesloten gedeelte gaat. Zo konden de kandidaten volgens dat plan (en waarschijnlijk in werkelijkheid ook) bij de letter P in het "afgesloten" gedeelte geraken.
Gebruikersavatar

Bonanza03 mar 2017, 13:40

 71
Waarom mochten Robin en Annelies eigenlijk zonder harnas naar dat ei gaan zoeken?