Sam is niet De Mol
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mar 2017, 13:48

 8153
Frolva schreef:'k Heb (elders) ook al geschreven (en met een foto erbij *fier*) dat op het plan van Annelies en Robin niet te zien is dat het om een afgesloten gedeelte gaat. Zo konden de kandidaten volgens dat plan (en waarschijnlijk in werkelijkheid ook) bij de letter P in het "afgesloten" gedeelte geraken.
Ah, OK. Ze konden het dus NIET veronderstellen/afleiden.
Ik bekijk zo snel mogelijk nog eens die opdracht (nog maar 1x gezien).
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mar 2017, 13:51

 8153
Bonanza schreef:Waarom mochten Robin en Annelies eigenlijk zonder harnas naar dat ei gaan zoeken?
Komt inderdaad bij de kijkers raar over, maar de makers weten heus wel wat ze doen.
Er zijn hier eerder al redenen aangehaald wat de reden kan zijn. Lees even terug.
Gebruikersavatar

Frolva03 mar 2017, 13:54

 2204
chicawah schreef:Ah, OK. Ze konden het dus NIET veronderstellen/afleiden.
Ik bekijk zo snel mogelijk nog eens die opdracht (nog maar 1x gezien).
Hieronder zie je het plannetje, waarop uiterst links (rode lijn) naar het 'verborgen gedeelte' kan worden gegaan. Op andere plaatsen precies ook mogelijk.

[ external image ]
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mar 2017, 14:04

 8153
Frolva schreef:Hieronder zie je het plannetje, waarop uiterst links (rode lijn) naar het 'verborgen gedeelte' kan worden gegaan. Op andere plaatsen precies ook mogelijk.

[ external image ]

Thx!
Gebruikersavatar

ex-molinator03 mar 2017, 14:19

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:In verband met Sam zijn uitspraak: "Waar is mijn bolleke?", wil dat niet gewoon zeggen dat hij zijn golfbal kwijtgespeeld is?
Ik heb mij ook nog gewaagd aan een swing naast de dansvloer en ben ook een balletje of 2 (en dertig) kwijt geraakt in gaten en hopen op een golfcourse. Konijnen, ratten, oude ingestorte termietenheuvels, resten van oude bomen, oorzaken genoeg.
Gebruikersavatar

Taupie0205 mar 2017, 16:08

 53
En de tunnel eindigt bij de S : toch Hans ? (hoewel die voor mij echt niet verdacht is...)
Gebruikersavatar

FlightWolf2394905 mar 2017, 16:14

 183
Taupie02 schreef:En de tunnel eindigt bij de S : toch Hans ? (hoewel die voor mij echt niet verdacht is...)
Dan kan het evengoed ook Annelies zijn.
Gebruikersavatar

Taupie0205 mar 2017, 18:05

 53
Annelies had het gouden ei niet dat zich in de tunnel bevond (Hans wel) en ik maakte mij die bedenking ivm het topic hoger over de Kaapse Goudmol en dus : aan het einde van de tunnel is een S en de naam Hans eindigt op S. Vandaar. Maar deze bedenking enkel voor wat het waard is, hoor !