Sam is niet De Mol
Gebruikersavatar

annie.delen05 mar 2017, 10:12

 238  Uma
Moeten we iets zoeken achter het feit dat er een jogger met een hond kort in beeld komt?

Vraag me af waarom ze dit laten zien.

Weet niet meer in welke aflevering ik het gezien heb.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT05 mar 2017, 10:25

 767  Yens
annie.delen schreef:Moeten we iets zoeken achter het feit dat er een jogger met een hond kort in beeld komt?

Vraag me af waarom ze dit laten zien.

Weet niet meer in welke aflevering ik het gezien heb.
Ik denk dat dit in de 3de aflevering was, in de ochtend na de grote (zatte) museumroof in Kaapstad. Ik denk dat je daar echt gewoon niets achter moet zoeken en dat het een doodgewoon sfeerbeeld is van 'De Mol'.
Gebruikersavatar

Molliarty05 mar 2017, 10:28

 157
annie.delen schreef:Moeten we iets zoeken achter het feit dat er een jogger met een hond kort in beeld komt?

Vraag me af waarom ze dit laten zien.

Weet niet meer in welke aflevering ik het gezien heb.
Best Annie,
Ik denk niet dat we het op die manier moeten gaan zoeken. Zo kan alles wat in beeld komt (De tafelberg, de kandidaten zitten aan een tafel, is dit verdacht etc..) .
Gebruikersavatar

Molliarty05 mar 2017, 11:11

 157
annie.delen schreef:Zit in samtunnel

Joggen. Hond. Water.
Ai ai ai, ik ken het gevoel maar al te goed!
Gebruikersavatar

Holmes05 mar 2017, 12:58

 395
Dan kan je je ook afvragen waarom er een hond in beeld kwam net nadat Hans zijn ei op de grond smeet. Afl 4 - 35:39
Lijkt me een dwaalspoor zoals de kat in de dierenproef...
Gebruikersavatar

ONBEKEND08 mar 2017, 22:43

 
Ik twijfel of dit een dood spoor is, vooral nu er weer verschillende nieuwe aanwijzingen richting Sam duiden.

Ik had het op de molpagina van Facebook ook al es geplaatst, omdat er niet zomaar een hond op de achtergrond komt, maar omdat de camera echt plots richting de hond gaat, terwijl die eerst gewoon Hans op de fiets aan het filmen is.

Zie aflevering 4 op 8:21
Gebruikersavatar

MarcH09 mar 2017, 16:17

 72  Emanuelle
Eline identificeert zich met Labrador, en Sam met hond.
Welke hond had die jogger?
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mar 2017, 16:20

 3483  Uma
MarcH schreef:Eline identificeert zich met Labrador, en Sam met hond.
Welke hond had die jogger?
Dit is een heel scherpe vraag!! En nu vind ik heel die hondenkwestie toch een stuk relevanter dan voorheen.

En de oorspronkelijke vraag van annie.delen (topic-starter)krijgt dan ook een laattijdige like van mij.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mar 2017, 16:33

 8153
💡 Bij de kerkklokkenproef kregen we een close-up van een eekhoorntje dat een nootje at.

Ideeën, iemand?
Gebruikersavatar

annie.delen09 mar 2017, 17:02

 238  Uma
Verdorie Sam heeft zijn foto's op facebook verwijderd.

Ik heb een foto van hem met een hond gezien en die is niet meer te vinden