Sam is niet De Mol
Gebruikersavatar

MarkyBo09 mar 2017, 20:11

 7
afl. 4 herbekeken, ik zit nu volledig in de Samtunnel 🙂
Maar waarom wou Sam niet in de tunnel? Hij staat daar maar te draaien, wil hij niet opvallen als vinder van het gouden ei of wil hij niet in een kooi onderwater bij krokodillen? Dat is begrijpelijk, lijkt me.
Een echte mollenstreek is zeggen tegen Davey: "Eline heeft zeker het gouden ei in haar rugzak" waardoor Davey stopt met zoeken.

Voorts was hij opzettelijk hopeloos slecht aan het golfen. Al die ballen in het water...

En de molshoop op het golfterrein is mss de grootste hint tot nu toe (zie 1 vd vorige posts)
Gebruikersavatar

Kobe09 mar 2017, 22:03

 429
MarkyBo schreef:afl. 4 herbekeken, ik zit nu volledig in de Samtunnel 🙂
Maar waarom wou Sam niet in de tunnel? Hij staat daar maar te draaien, wil hij niet opvallen als vinder van het gouden ei of wil hij niet in een kooi onderwater bij krokodillen? Dat is begrijpelijk, lijkt me.
Een echte mollenstreek is zeggen tegen Davey: "Eline heeft zeker het gouden ei in haar rugzak" waardoor Davey stopt met zoeken.

Voorts was hij opzettelijk hopeloos slecht aan het golfen. Al die ballen in het water...

En de molshoop op het golfterrein is mss de grootste hint tot nu toe (zie 1 vd vorige posts)

Wss zal hij de tunnel beschermen van indringers, omdat er ook letters aan de andere kant van de tunnel liggen, zo zijn die niet bereikbaar
Gebruikersavatar

garm.alleman10 mar 2017, 09:45

 13
Wil er geen nieuwe topic voor openen en weet ook niet of het ook maar iets kan betekenen, maar iemand van 24 jaar die zijn vlees laat snijden door zijn mama? Logisch een mol heeft mollepoten en kan dus zijn vlees niet snijden, hint van Sam aan zijn mede kandidaten ?
Gebruikersavatar

itchy.tzekrallo10 mar 2017, 10:03

 129
Mijn zonen zullen nog liever verhongeren dan hun vlees- op tv dan nog- te laten snijden door mama. wtf?
Maar ik vrees dat het geen hint is :(
Gebruikersavatar

sara.pantoja10 mar 2017, 10:23

 100
garm.alleman schreef:Wil er geen nieuwe topic voor openen en weet ook niet of het ook maar iets kan betekenen, maar iemand van 24 jaar die zijn vlees laat snijden door zijn mama? Logisch een mol heeft mollepoten en kan dus zijn vlees niet snijden, hint van Sam aan zijn mede kandidaten ?
Ik zou hier niet teveel achter zoeken eerlijk gezegd. In een ander topic (http://forum.wieisdemol.be/viewtopic.ph ... ilit=vlees) werd ook al vermeld dat hij volgens zijn zus last had van een golfelleboog, wat er niet op verbeterd was met het paintballen.

Langs de andere kant...je weet maar nooit...
Gebruikersavatar

Muls10 mar 2017, 11:47

 18
garm.alleman schreef:Wil er geen nieuwe topic voor openen en weet ook niet of het ook maar iets kan betekenen, maar iemand van 24 jaar die zijn vlees laat snijden door zijn mama? Logisch een mol heeft mollepoten en kan dus zijn vlees niet snijden, hint van Sam aan zijn mede kandidaten ?
Ik denk niet dat dit een hint is. Sams mama vond het precies niet abnormaal dat ze zijn vlees moest snijden dus thuis gaat het er waarschijnlijk ook zo aan toe.