Sam is niet De Mol
Gebruikersavatar

Torremolinos12 mar 2017, 19:22

 264
Welkom, geëerde gasten van de Samtunnel.

Lees eerst topic 'Afrikaanse woorden' onder algemeen voor meer info. Daaruit kun je opmaken dat het schilderij met kleuren aan de muur en het woord strokiesverhaal (Zuid- Afrikaans voor stripverhaal) misschien een tip zijn.


Zou dit kunnen slaan op Sam?
SPOILER
SPOILER
Laatst gewijzigd door Torremolinos op 12 mar 2017, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle12 mar 2017, 20:20

 263
Ik kan kleurenblind zijn maar ik zie de lichtblauwe broek niet 😃.
Gebruikersavatar

MarkyBo12 mar 2017, 21:28

 7
Sam "de Kleine Mol", elke dag een andere kleur van T-shirt. Een echt Verkleurmannetje.
Zeer goed gevonden!
Gebruikersavatar

Torremolinos12 mar 2017, 21:31

 264
Ik ben er zelf nog niet helemaal overtuigt over, maar als sam in aflevering 6 iets oranje gaat dragen, wordt het wel boeiend...
Gebruikersavatar

Kobe12 mar 2017, 21:31

 429
Torremolinos schreef:Welkom, geëerde gasten van de Samtunnel.

Lees eerst topic 'Afrikaanse woorden' onder algemeen voor meer info. Daaruit kun je opmaken dat het schilderij met kleuren aan de muur en het woord strokiesverhaal (Zuid- Afrikaans voor stripverhaal) misschien een tip zijn.


Zou dit kunnen slaan op Sam?
SPOILER
SPOILER





Ja goed gevonden, alhoewel sommige kleuren niet volledig er op lijken, ma maakt niet uit! Als er in de volgende afleveringen oranje en rood komen, lijkt het me geen toeval meer 😉
Gebruikersavatar

matthias.bouquet12 mar 2017, 21:35

 171
Klinkt alvast veelbelovend, kijk uit naar het vervolg!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 mar 2017, 23:46

 8153
Ik ook want Sam heeft tegen zijn mama gezegd dat hij geen verse T-shirts meer heeft ...
Gebruikersavatar

noor.kerstens13 mar 2017, 18:34

 23
heel goed gevonden als hij vanavond iets oranje aan heeft volg ik je voor de volle 100% in de Sam tunnel!! 😉
Gebruikersavatar

Mateo13 mar 2017, 19:58

 870
chicawah schreef:Ik ook want Sam heeft tegen zijn mama gezegd dat hij geen verse T-shirts meer heeft ...
En de mama van Sam heeft gezegd dat Sam altijd eerlijk is.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mar 2017, 20:03

 8153
Mateo schreef:En de mama van Sam heeft gezegd dat Sam altijd eerlijk is.
En toen zijn mama aan hem vroeg of ze de waarheid moest spreken (op de vraag of hij de mol kon zijn), zei Sam heel eerlijk "Ge moet hier altijd eerlijk zijn". Die hier vond ik wel een goeie.