Sam is niet De Mol
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mar 2017, 17:31

 8153
billie.holiday schreef:We gaan Sammeke missen en ook zijn hilarische uitspraken.
Zeker weten!
Gebruikersavatar

ex-molinator14 mar 2017, 18:01

 3483  Uma
Hmm? Blijkbaar heb ik hier nog niet vermeld dat ik Sam een leuke deelnemer vond, een beetje stil in het begin maar hij kwam snel los en heeft met zijn uitspraken (en een leuk accent) voor heel wat momenten gezorgd die spontaan een glimlach, zelfs een bulderlach losgemaakt hebben bij mij. Er is voor elk een tijd van komen en een tijd van gaan, en het moment waarop Sam moest gaan is iets te snel gekomen.
Gebruikersavatar

matthias.bouquet15 mar 2017, 21:08

 171
Hoe spijtig. Ik vond fierljeppende Sam een hilarische en uiterst sympathieke kerel. Hij was ook een van de enigen die zelden tot nooit commentaar gaf op anderen. Het is toch soms hard hé, dat spel. :(
Nu zijn het toch drie van de fanatiekste deelnemers die overblijven (Annelies niet inbegrepen): volop voor het spel gaan en zich opdringen in de opdrachten is dan ook een beproefde tactiek in dit spel, zeker naar de finale toe.
Spijtig dat Sam nu geen tegenwicht meer kan vormen voor al dat fanatiek gedoe, maar daar is nu eenmaal niets aan te doen. We zullen hem missen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mar 2017, 22:20

 8153
matthias.bouquet schreef:Hoe spijtig. Ik vond fierljeppende Sam een hilarische en uiterst sympathieke kerel. Hij was ook een van de enigen die zelden tot nooit commentaar gaf op anderen. Het is toch soms hard hé, dat spel. :(
Nu zijn het toch drie van de fanatiekste deelnemers die overblijven (Annelies niet inbegrepen): volop voor het spel gaan en zich opdringen in de opdrachten is dan ook een beproefde tactiek in dit spel, zeker naar de finale toe.
Spijtig dat Sam nu geen tegenwicht meer kan vormen voor al dat fanatiek gedoe, maar daar is nu eenmaal niets aan te doen. We zullen hem missen.
3 fanatiekelingen? Ik zie 2 normale jonge mensen en het duo Mr Fanatiek en Mrs Flegmatiek.
Gebruikersavatar

Jansen15 mar 2017, 23:28

 3423  Yens
chicawah schreef:3 fanatiekelingen? Ik zie 2 normale jonge mensen en het duo Mr Fanatiek en Mrs Flegmatiek.
Juist! Ik hoop dus dat Eline de mol is en dat Davey het spel wint 🙂. En de andere twee sturen we naar huis 😛
Gebruikersavatar

matthias.bouquet15 mar 2017, 23:30

 171
chicawah schreef:3 fanatiekelingen? Ik zie 2 normale jonge mensen en het duo Mr Fanatiek en Mrs Flegmatiek.
😂
En ja, misschien is fanatiek niet helemaal het juiste woord bij de twee andere. Maar het valt toch wel op dat naast Robin ook Eline en Davey het niet zo erg vinden in de spotlights te staan bij de opdrachten (als goede oude Bertrand niet probeerde de aandacht weg te trekken).
Wel spijtig dat Mr Flegmatiek er niet meer is om zulk een komisch duo te vormen met Mr Fanatiek, daar heb ik mij anders ook wel krom mee gelachen. 😃