Sam is niet De Mol
Gebruikersavatar

Jansen13 mar 2017, 22:14

 3423  Yens
Balen als een stekker.... Daar gaat mijn favoriete mol en... de sympathiekste kandidaat. Vanaf nu zal het spel keihard gespeeld worden. Ik ga nu terug naar mijn eerste verdenking om tegen beter weten in niet voor Annelies te gaan :(
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mar 2017, 22:51

 8153
Zo ontzettend jammer dat Sam afviel. De volgende afleveringen zullen niet half zo leuk meer zijn. Duimen maar dat Davey het uithoudt tot op het einde.
Gebruikersavatar

Jansen13 mar 2017, 23:10

 3423  Yens
chicawah schreef:Zo ontzettend jammer dat Sam afviel. De volgende afleveringen zullen niet half zo leuk meer zijn. Duimen maar dat Davey het uithoudt tot op het einde.
Inderdaad, vanaf nu gaat het keihard gespeeld worden... Sam was de liefste, tofste en sympathiekste kandidaat en hij zal zeker gemist worden, door de kijkers maar ook door de andere kandidaten :(
Gebruikersavatar

Noptje13 mar 2017, 23:45

 181
Idd, jammer dat Sam er uit ligt. Je merkt ook op het extra filmpje (op de site van VIER) dat hij het echt jammer vond, net zoals je ook zag dat de rest hem gaat missen.
Verder ook nog even meegeven (op de site van hln) zegt Sam zelf dat hij het jammer vindt van bepaalde commentaren dat bepaalde kandidaten krijgen, over al dan niet te intensief bezig zijn met het spel, en zelf ook meegeeft dat we enkel te zien krijgen hoe mensen zijn in de proeven (en zo goed als niks buiten de proeven). Dat de sfeer echt super is buiten de proeven om, en het allemaal even fijne mensen zijn.
Ik merk van mezelf ook wel op dat ik sommige mensen leuker vind dan anderen, maar het doet me ook wel beseffen dat wij echt niet in een positie zitten om te oordelen over 1 van de 11 kandidaten van de mol.

Sam, we gaan je missen!
Gebruikersavatar

ONBEKEND13 mar 2017, 23:55

 
Heel, heel jammer, vond het ook een heel sympahieke jongen (net zoals Bertrand, Hans en Bouba ook trouwens, vond het ook jammer toen zij afvielen), maar we wisten eigenlijk al dat dat ging gebeuren :(
Gebruikersavatar

Mateo13 mar 2017, 23:58

 870
Jammer, Sam. Goed gespeeld.

De S aan het eind van de tunnel, tja, ik had al zo'n vermoeden dat mijn verdenking richting hem onjuist zou blijken, maar koesterde toch een stille hoop dat we hier met z'n allen op een heel slimme, gewiekste manier nog eens extra voor de gek werden gehouden... Mogelijk is het verstandig om het in het vervolg wat minder ver te zoeken.

Ik vraag me wel nog steeds af waarom Sam daar bij die tunnelingang zo vreemd stond te dralen. Of we dat ooit horen?

Maar goed: Sam blijkt écht een aardige kerel, gelukkig.
Het klopte dus ook wat zijn mama over hem zei. Daaraan had ik natuurlijk nooit mogen twijfelen. 😉
Gebruikersavatar

Molliarty14 mar 2017, 00:02

 157
Tja, de theorie blijft in stand he, van de eerste 3 (4) in beeld. Davey, Robin en Annelies naar de finale. Volgende week Eline naar huis.. :c
Gebruikersavatar

ONBEKEND14 mar 2017, 00:42

 
Mateo schreef:
Ik vraag me wel nog steeds af waarom Sam daar bij die tunnelingang zo vreemd stond te dralen. Of we dat ooit horen?
Eline zei toch dat hij daar even bij dat ei moest blijven staan?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mar 2017, 07:36

 8153
sandra.impe schreef:Eline zei toch dat hij daar even bij dat ei moest blijven staan?

Ja. En Sam is een lieve jongen die dat dan ook doet.
Bertrand moest van Eline ook bij een ei blijven. Maar... "Mijn hol! 'k Gakik op zoek naar da gouden ei!" 😂

Wel raar dat Sam toch niet even het gebouwtje inspecteerde.
Gebruikersavatar

Ymineken14 mar 2017, 08:03

 39
Ik heb Sam nooit verdacht dus zijn uitval is zeker geen verrassing, maar ik vond hem wel een hele leuke kandidaat dus het is wel jammer dat hij eruit is. Mijn mollijstje blijft bovendien al wekenlang even lang dus dat is ook lastig :p
Gebruikersavatar

ONBEKEND14 mar 2017, 17:31

 
chicawah schreef:Ja. En Sam is een lieve jongen die dat dan ook doet.
Bertrand moest van Eline ook bij een ei blijven. Maar... "Mijn hol! 'k Gakik op zoek naar da gouden ei!" 😂

Wel raar dat Sam toch niet even het gebouwtje inspecteerde.

Misschien dacht hij dat het daar verboden toegang was, of gewoon een gebouwtje voor de medewerkers van dat doolhof.