Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
05 jan 2019, 22:44
Heey iedereen!
Mochten er mensen wat kwijt willen over het nieuwe seizoen van wie is de mol in Nederland, aarzel niet en stort hier al je hersenpinsels, opmerkingen! Al was het maar om wat terug in de sfeer te komen en te oefenen voor het echte werk later op het jaar in Vietnam :D

Ik vond de eerste aflevering eerlijk gezegd wel een beetje tegenvallen (wat sec en weinig bijzonders), maar wel al veel dingen om over te discussiëren...

(ps: ik ben al in de molsfeer terug voor een halfjaar alleszins :P)
06 jan 2019, 18:02
Wat Evi Hanssen betreft, denk ik dat ze een mollende kandidaat is.
Voor jou was de aflevering teleurstellend, ok, maar het is dan ook moeilijk om een nog betere aflevering dan vorig seizoen te maken (kandidaten die in 5 verschillende landen begonnen).
Ik volg de Nederlandse Mol sinds 2017 live mee, maar ik heb alle seizoenen sinds 2014 gezien.
Rik Van De Westelaken deed het tot nu toe ook heel goed vind ik!
06 jan 2019, 20:08
Heb je gelijk in, het begin vorig jaar was heel sterk...

mijn top 5 is momenteel
1) sarah
2) Merel
3) Jamie
4) Sinan
5) Evelien
13 jan 2019, 22:10
Dag allemaal,

Aflevering 2 is inmiddels al gepasseerd en ik moet zeggen dat ik het een goede aflevering vond.
In opdracht 1 was er een hele reeks cijfers te zien. Het kan gewoon niet anders dan dat hier een hint inzit.
Het zoeken naar hints in de cijferreeks kan beginnen!
Afbeelding
14 jan 2019, 00:35
robbe.vermesen schreef:Dag allemaal,

Aflevering 2 is inmiddels al gepasseerd en ik moet zeggen dat ik het een goede aflevering vond.
In opdracht 1 was er een hele reeks cijfers te zien. Het kan gewoon niet anders dan dat hier een hint inzit.
Het zoeken naar hints in de cijferreeks kan beginnen!
Afbeelding

Goh, het enige dat ik hier zie is dat bij het begin van de opdracht 03 werd aangeduid, en daarna 11. Er staat 1011, omgedraaid mol, en o3 is een E. Evelien?