Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

koen.willen17 feb 2019, 21:49

 187  Uma
Site staat intussen online
Aftellen naar donderdag 16 uur!
Gebruikersavatar

Mola Lisa17 feb 2019, 21:54

 328  Uma
Newsmonkey: 'De Mol' komt eraan: dit is waar de "weet niets"-posters naar verwijzen
http://newsmonkey.be/article/92918
Gebruikersavatar

Cedric17 feb 2019, 22:17

 2834  Uma
1. Affiches in het straatbeeld: Pieter, Gilles, Eline, Hugo, Magda. (Enkel Marc ontbreekt nog?)
2. De mollenplaagaffiche: Sint-GILLES-Waas (moet Gillis zijn, dus duidelijke molverwijzing), MAGDAlenarozen, Sint-PIETERskruid.
3. Onderaan de mollenplaagaffiche staan 2 mollen afgebeeld.
4. In de tekst van de mollenplaagaffiche staat letterlijk: "meldingen van meerdere mollen".

Ik begin te vermoeden dat er meer dan 1 mol zal zijn in het komende seizoen...
Gebruikersavatar

Lodewijk17 feb 2019, 23:14

 146
robbe.vermesen schreef:Er staat ook een filmpje met allemaal vierkantjes. Hier moet iets inzitten! Iemand die hier verstand van heeft en wil experimenteren?
Veel verstand heb ik er niet van. Op het eerste zicht vallen wel een paar dingen op:
- de "vierkantjes" lijken mij beelden
- deze beelden gaan eerst naar links, draaien dan, gaan naar onder, draaien nog een keer en blijven naar onder gaan
- volgens mij hoort het linker gedeelte van de video eigenlijk rechts bijgeplakt te worden (er is nl. een duidelijke scheidingslijn te zien (rood) en sommige beelden lijken overeen te komen met de andere kant (oranje))
- 1 beeld staat vast terwijl de rest vooruit gaat, al draait dat beeld wel mee wanneer alles een kwartslag gedraaid wordt... (geel, met de pijl van waar ie eerst stond)

EDIT: het filmpje is intussen trouwens veranderd op jijweetniets.be...

Afbeelding
Gebruikersavatar

Molympiad17 feb 2019, 23:19

 63  Sven
Ik denk trouwens niet dat de vorige mollen er echt iets mee te maken hebben.
Dit is gewoon een goede, spannende publiciteitsstunt. De andere mollen weten niets over het nieuwe avontuur,
net zoals wij ook niets weten. De mol 2019 is ook voor hen een groot geheim!
Gilles en Eline zijn waarschijnlijk wel gevraagd om die posts te delen voor de publiciteit.

Vraag me af of er met de locaties ook al iets te vinden is? Zou het niet at random kunnen zijn? Wat denken jullie? Natuurlijk zou je voor publiciteit niet de meest verborgen locaties zoeken, dus misschien dat er toch meer aan de hand is...
Gebruikersavatar

Jansen18 feb 2019, 10:32

 3423  Yens
Molympiad schreef:Vraag me af of er met de locaties ook al iets te vinden is? Zou het niet at random kunnen zijn? Wat denken jullie? Natuurlijk zou je voor publiciteit niet de meest verborgen locaties zoeken, dus misschien dat er toch meer aan de hand is...
Zou het niet kunnen dat het gewoon de woonplaatsen zijn van de nieuwe kandidaten? De grote steden zitten er wel in maar omdat er ook "kleine" gemeenten bij zijn, zou je kunnen denken dat het woonplaatsen van de nieuwe kandidaten zijn.
Gebruikersavatar

Jansen18 feb 2019, 12:54

 3423  Yens
victor.gouhie schreef:Heeft er iemand een overzicht waar die posters / die flyer / vlieger. Te zien zijn?

Sint-Gilles Waas (flyer)
Kuurne (poster)
Knokke (vliegtuig: https://twitter.com/DEMOLBELGIE/status/ ... 7517879296)
...
En verder: Mechelen, Gent, Aalst, Hasselt, Zandhoven en Roeselare... (allen posters)
Die heb ik al ergens zien passeren dacht ik. Dan zitten we aan 9 plaatsen, nog 1 plaats die onder de radar is gebleven?
Gebruikersavatar

masterveecee18 feb 2019, 13:03

 3547  Sven
Even filmpke frame-by-frame bekeken, zit niet direct iets speciaals tussen. Buiten wat tekens die veel terugkregen, maar of het iets is, weet ik niet.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Btw: filmpke omgekeerd levert ook niet direct iets op. Dacht maar omdat de het logo ook omgekeerd tonen
Gebruikersavatar

SlickVic18 feb 2019, 14:07

 15
masterveecee schreef:Even filmpke frame-by-frame bekeken, zit niet direct iets speciaals tussen. Buiten wat tekens die veel terugkregen, maar of het iets is, weet ik niet.

Btw: filmpke omgekeerd levert ook niet direct iets op. Dacht maar omdat de het logo ook omgekeerd tonen
Nee inderdaad, hier uit kan je niet echt iets afleiden. Ook in de soundwave zit er geen verborgen boodschap.
Gebruikersavatar

masterveecee18 feb 2019, 15:23

 3547  Sven
Net even alle frames van het achtergrondfilmpke op elkaar gezet, maar dat levert ook niet direct iets bruikbaar op:


Afbeelding
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 25