Zou ik jammer vinden.. Nu, ik zou het in zijn geheel jammer vinden mocht CDM info spoilen..
In de tweede aflevering vond ik het bijvoorbeeld erg jammer om Kelly als gast te zien geïnterviewd worden. In alle vorige edities van 'De Mol' had de eerste afvaller een kans om terug te keren, maar door 'Café de Mol' (Kelly die zegt dat ze nog tot aan het vliegtuig hoopte toch te kunnen blijven maar dat bleek niet het geval te zijn) wisten we nu dat dit nu niet zo geweest was. Zoiets had ik nog niet willen weten, zeker niet met het mysterie rond de cliffhanger-envelop nog in het spel.
Als nu zou blijken dat de manier waarop de kandidaten werden voorgesteld, in groepen van afvallers en dus in een zekere volgorde, ook een hint zou zijn naar het spelverloop, dan zou dit voor mij toch echt wel de ganse ervaring wat verkloten (pardon my French).
Ik bekijk dit programma, maar eigenlijk ben ik er geen fan van. Wat extra theorieën en enkele vroegere kandidaten terugzien, ok, dat wel, maar verder heb ik er op zich geen boodschap aan. Ik ga ervan uit dat dit gewoon een tool is voor de mensen achter 'De Mol' om de verdenkingen van de kijker te weten en daarop te kunnen inspelen bij het editen van de volgende aflevering(en).
Maar als zou blijken dat het dus toch tips bevat heeft, dan zou dat een gi-gan-tische ontgoocheling zijn.