chicawah schreef:Zijn Lloyd en Baha niet de 2 jongsten van de groep? Misschien is dat ook een reden waarom ze elkaars gezelschap zoeken.Channy was een jaar jonger dan Baha, maar nu zijn ze zeker de twee jongsten. Lloyd is 21, Baha 27
chicawah schreef:Zijn Lloyd en Baha niet de 2 jongsten van de groep? Misschien is dat ook een reden waarom ze elkaars gezelschap zoeken.Channy was een jaar jonger dan Baha, maar nu zijn ze zeker de twee jongsten. Lloyd is 21, Baha 27
eveline.vanhemel schreef:Die al weg zijn: Channy (26), Kelly (39) en Jeffrey (40)..allemaal namen die eindigen op Y, zal wel toeval zijn
james.waker schreef:allemaal namen die eindigen op Y, zal wel toeval zijnEr zit toch wel een logica in: bij de pre-aflevering van Café De Mol, werden de kandidaten in 3 groepen ingedeeld. Je had eerst een groep van 4: Steve, Katrien, Bahador en Joke, dan een groep van 3 die aangekondigd werd als allemaal personen waarvan de naam eindigt op "y" (!!): Kelly, Channy en Jeffrey (die nu dus alle drie weg zijn) en dan nog een groepje van 3 waarvan gezegd werd dat het allemaal West-Vlamingen zijn: Lloyd, Pieter en Pascale.![]()
kijkende naar de groepsfoto en als er daar een logica inzit zou de volgende afvaller wel eens uit de onderste rij kunnen komen, ttz Joke, Steve, Pieter of Katrien... ik zet mijn geld op Steve
Klaartje schreef:Lloyd en Bahador, al zo dikwijls samen.Exact wat ik denk. Baha en Lloyd hebben toch geen kans meer gehad om meer over iemand anders dan elkaar te weten te komen.
Ik krijg meer en meer het gevoel: die twee weten het van elkaar. Een van die twee is de mol.
Ofwel trekken ze zo graag samen op, dat ze in die paar dagen al boezemvrienden zijn geworden.
Of wie weet bloeit hier zelfs meer? Moeten de respectieve vriendinnen van Lloyd en Baha zich zorgen gaan maken?
Jay-Lo schreef:En als Lloyd dat weet is het niet vreemd dat hij Baha vergezeld in proeven en hier en daar wat "rare" foutjes maakt.Zou jij als mol 6000 euro ongeroerd laten terwijl je weet dat anderen ook pasvragen nemen? Zoals Lloyd? Dat zou toch onnozel zijn.
pieter-jan.jorissen schreef:Zou jij als mol 6000 euro ongeroerd laten terwijl je weet dat anderen ook pasvragen nemen? Zoals Lloyd? Dat zou toch onnozel zijn.Ik heb helemaal niet gesuggereerd dat Lloyd de mol is, wel denk ik dat die 2 mekaar verdenken.
Baha (mijn mol) hoopt volgens mij invloed te krijgen met zijn koffertje van nul euro omdat het spel in een impasse zit. Als je niet de mol bent ga je dat koffertje van nul niet riskeren. Tenzij een naïeve goedzak als jeffreyMaar niet de geslepen Baha.
Op het laatste test baha of iemand zijn koffers nog wil wisselen. De koffer van 6.000 euro zit immers bij Lloyd. Net degene die weet dat baha de mol is en dus wellicht geen pasvragen zal nemen. Of om zelf van zijn nul af te raken en er pasvragen mee gaan kopen
Stel dat de mol van de programmamakers te horen heeft gekregen dat er nog een aantal kandidaten zijn die hun antwoorden gespreid hebben, en dat deze mensen in twijfel zullen worden gebracht door te zeggen dat de afvaller 'nee' antwoordde op de vraag heeft de mol kinderen. Mogelijk heeft zelfs iedereen toevallig nee op deze vraag geantwoord. W...
Jay-Lo schreef:Ik heb helemaal niet gesuggereerd dat Lloyd de mol is, wel denk ik dat die 2 mekaar verdenken.Inderdaad. In dat geval is het pascal.
Stel Baha is idd de mol, en Pieter zou de afvaller zijn, is het heel logisch dat hij de 3000 aan Pieter geeft. Maar Pieter verdenkt Baha, dat merk je aan de manier waarop hij reageert, dan is het logischer dat Pieter niet de afvaller is.
Stel dat Jeffrey nu eens de afvaller was, en bleef, dan zou de mol erop aandringen om toch maar eens na te denken en zich niet op te offeren voor de groep. En dat deden Pieter en Pascale.
pieter-jan.jorissen schreef:Inderdaad. In dat geval is het pascal.Voor dat laatste, ik heb geen flauw idee, goede vraag eigenlijk.Zij is sinds aflevering 3 van mijn lijstje verdwenen. Is al verdacht op zich. Ze zou het zeker aankunnen als mol. Ik blijf er wel bij dat de makers niet met een pastoor willen mollen.
P.s. Bedoelde niet dat je Lloyd sugereerde. Wilde zeggen dat Lloyd voor mij de mol zeker niet is.
Oh ja, waarom vallen baha of lloyd niet af als ze mekaar verdenken, geen pasvragen nodig hebben terwijl pieter of pascale de mol is?