Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

ex-molinator21 mar 2018, 10:35

3483  Uma
lorenzo.dejongh schreef:Ik vond het bijzonder dat de kandidaten in groepen bekend werden gemaakt. Iets in mij zegt dat daar een hint in zit.
Iets in mij zegt dat een voorstelling van max 4 deelnemers net de juiste duur heeft opdat er voldoende ruimte zou zijn voor de advertenties.

Mateo21 mar 2018, 19:08

870
Daar zat ik ook al aan te denken.
Hoe was de verdeling ook weer? Vier, drie, drie?

Kan natuurlijk ook zijn, omdat je met de meest evenwichtige verdeling (drie groepjes van drie) één kandidaat mist... 😉

annelies-a.-a..vanbelle21 mar 2018, 22:55

263
Ik moet zeggen dat wij hier allemaal vinden dat Café De Mol het programma onwaardig is. Hopelijk wordt dat nog beter... Frances lijkt me ook iemand die beter bij Ketnet zou passen dan in deze context. Beetje jammer toch, mag gerust op niveau van de kijkers en vooral de molloten zijn :mrgreen:

ex-molinator21 mar 2018, 23:14

3483  Uma
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik moet zeggen dat wij hier allemaal vinden dat Café De Mol het programma onwaardig is. Hopelijk wordt dat nog beter... Frances lijkt me ook iemand die beter bij Ketnet zou passen dan in deze context. Beetje jammer toch, mag gerust op niveau van de kijkers en vooral de molloten zijn :mrgreen:
Helemaal akkoord. Het geeft absoluut geen meerwaarde .

chicawah.janssen22 mar 2018, 11:21

8153
ex-molinator schreef:Helemaal akkoord. Het geeft absoluut geen meerwaarde .
Mee eens, maar erg veel viel er nog niet te vertellen natuurlijk. Eens de reeks loopt en er allerlei verdachte zaken opgemerkt zullen worden en theorieën zich ontwikkelen, zal er waarschijnlijk wel meer te beleven zijn.

masterveecee22 mar 2018, 12:44

3547  Sven
Ik volg!

yevo22 mar 2018, 12:53

281  Uma
annelies-a.-a..vanbelle schreef:Ik moet zeggen dat wij hier allemaal vinden dat Café De Mol het programma onwaardig is. Hopelijk wordt dat nog beter... Frances lijkt me ook iemand die beter bij Ketnet zou passen dan in deze context. Beetje jammer toch, mag gerust op niveau van de kijkers en vooral de molloten zijn :mrgreen:
Vond het wel leuk eigenlijk! Ook Frances. Maar dat kan ook gelegen zijn aan het feit dat ik wel stiekem een fan ben van haar.

Zoals hierboven al gezegd viel er eigenlijk nog niet zoveel te vertellen en was dit inderdaad misschien eerder een 2de test om te kijken of alles al beetje volgens planning verliep. Volgens mij heeft dit zeker een meerwaarde. Enkel de BV's maken mij weer heel angstig dat ze een seizoen gaan doen met enkel BV's. Wat ik zo hard niet wil, en deze gaven voor mij dan weer geen meerwaarde aan het programma.

chicawah.janssen22 mar 2018, 13:30

8153
yevo schreef: Enkel de BV's maken mij weer heel angstig dat ze een seizoen gaan doen met enkel BV's. Wat ik zo hard niet wil, en deze gaven voor mij dan weer geen meerwaarde aan het programma.
Zolang de BV's zich bij De Mol houden, heb ik er geen probleem mee. Helaas zijn er veel BV's die zichzelf het middelpunt van de wereld vinden en misschien de aandacht zullen verleggen naar hun eigen persoontje (gebeurde nu al met James, waarmee ik niet wil beweren dat die zichzelf het middelpunt van de wereld vindt). We kunnen maar hopen dat ze Lesley Ann Poppe en Tanja Dexters niet uitnodigen :roll:

Vermoljoen23 mar 2018, 21:14

2354  Uma
Zondag 18 maart werden de kandidaten van het nieuwe seizoen bekend gemaakt. Maar dat deden ze in een rare verdeling....
Eerst werden er 4 kandidaten bekend gemaakt
Daarna werden er 3 kandidaten bekend gemaakt
En ten slotte werden er weer 3 kandidaten bekend gemaakt.

Zou dit kunnen zeggen dat er bij de eerste verdeling 1 persoon 'te veel is' zou dit dan De Mol kunnen zijn?
Als dit zou kloppen is Joke, Steve, Katrien of Bahador de mol is.

Ik heb dit opgezocht omdat ik het raar vond hoe dat ze de kandidaten hadden bekend gemaakt...

chicawah.janssen23 mar 2018, 23:19

8153
robbe.vermesen schreef:Zondag 18 maart werden de kandidaten van het nieuwe seizoen bekend gemaakt. Maar dat deden ze in een rare verdeling....
Eerst werden er 4 kandidaten bekend gemaakt
Daarna werden er 3 kandidaten bekend gemaakt
En ten slotte werden er weer 3 kandidaten bekend gemaakt.

Zou dit kunnen zeggen dat er bij de eerste verdeling 1 persoon 'te veel is' zou dit dan De Mol kunnen zijn?
Als dit zou kloppen is Joke, Steve, Katrien of Bahador de mol is.

Ik heb dit opgezocht omdat ik het raar vond hoe dat ze de kandidaten hadden bekend gemaakt...
Ik moet zeggen dat ik die verdeling ook wat raar vond.
Wellicht was 2 x 5 niet echt gepast voor het programma, laat staan 5 x 2, maar waarom 4, 3, 3? Mijn gevoel voor symmetrie zou daar dan toch 3, 4, 3 van gemaakt hebben.
Maar echt : op dit ogenblik zou ik niet weten of dit leidt naar iets of niets...

Kobe24 mar 2018, 00:21

429
Maar ze hadden ze toch in groepen in gedeeld qua eigenschappen? Ik weet wel niet meer welke exact, maar dat maakte ik er dan van?

Jansen24 mar 2018, 07:15

3423  Yens
Kobe schreef:Maar ze hadden ze toch in groepen in gedeeld qua eigenschappen? Ik weet wel niet meer welke exact, maar dat maakte ik er dan van?
Er was alleszins een groep waarvan de voornaam op een "y" eindigde: Jeffrey, Channy, Kelly. De andere indelingen herinner ik me niet meer, zal het eens terug moeten bekijken.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 16