tom.bastijns schreef:Ik vind het hier niet onmiddellijk terug, maar mijn excuses moest iemand al een gelijkaardig idee geopperd hebben over Café De Mol.De gasten van 'Café De Mol' hebben volgens mij, net als alle andere dingen in 'Café De Mol', geen verband met de afvallers of met 'De Mol' zelf. Wat mij wel opvalt, is dat de ex-kandidaten die mee aan de 'hoofdtafel' gaan zitten tot nu toe altijd al kandidaten van 'De Mol 2017' zijn en niet van 2016. Eline, Marzena, Annelies, Davey... Ik zie hier zeker geen tip in ofzo, het is gewoon een bemerking van iets dat ik merkwaardig vind.
In Café De Mol nodigen ze steeds een aantal gasten uit, ex-deelnemers, bekende personen ...
Annelies was diegene met een boon voor Jeffrey. Dat zei ze al van in het begin. Toen werd in Café De Mol bij haar interview ook gezegd dat Annelies nog terug zou keren in Café De Mol en meer bepaald in de aflevering van vorige zondag. Wie viel er zondag af? Jeffrey, haar favoriet.
Het was vooral de aankondiging van de volgende gast die me aan het denken zette: Thibaut Courtois. Toch niet meteen een naam die in het bijzonder gelinkt kan worden aan "De Mol". Thibaut Courtois is echter afkomstig uit Bilzen. En laat dat nu toevallig de woonplaats van Katrien zijn...
Het kan allemaal uiteraard puur toeval zijn, maar mij zou het niet verbazen moest Katrien zondag het spel verlaten en in Café De Mol opduiken.