Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

koen.willen17 mar 2018, 19:37

187  Uma
De website was echt fijn 2 jaar terug. Ook handig dat je daar de punten op kon inzetten enz. 😃
In Nederland hebben ze ook een aparte siteen heel modern en handig is!

Vermoljoen17 mar 2018, 21:13

2354  Uma
koen.willen schreef:De website was echt fijn 2 jaar terug. Ook handig dat je daar de punten op kon inzetten enz. 😃
In Nederland hebben ze ook een aparte siteen heel modern en handig is!
Groot gelijk! Wat zouden ze anders nog kunnen doen als het dat niet is...?

koen.willen17 mar 2018, 22:41

187  Uma
robbe.vermesen schreef:Groot gelijk! Wat zouden ze anders nog kunnen doen als het dat niet is...?
Geen idee, de gewone website vond ik niet zo speciaal, wel leuk extra materiaal enz. Maar daar stopte het ook zo bij.
Al vrees ik dat we het dit jaar ook met de gewone site moeten doen :|

Toch blijf ik me afvragen wat er in de plaats van de huidige app komt.. Misschien dat er toch een nieuwe soort 'app' komt. Maar dan totaal iets anders.. Een soort van vragenlijst (test) online of quiz achtig iets. Als het dat laatste is hopelijk dan iets in de aard van 'HQ Trivia'

Klaartje18 mar 2018, 11:51

2245  Uma
Mollenjager-DT schreef:Nog een nieuwtje: Op de video van 'De Mol' reageerden vele mensen met de vraag wanneer ze de nieuwe 'De Mol'-app zouden kunnen gebruiken, waarop toch wel een verrassend antwoord kwam van 'VIER' zelf. Het mag dus duidelijk zijn dat we morgen al veel meer te weten zullen komen dan alleen maar de kandidaten van het nieuwe seizoen. Dit maakt mij natuurlijk alleen maar nieuwsgieriger... 😉

Afbeelding
Misschien hebben ze vorige 2 seizoenen gemerkt dat ze met die app slechts een zeer beperkt deel van het publiek bereiken zodat ze voor de vertoning van de laatste uitzending in de cinema's in Kinepolis bijna uitsluitend mensen van tussen de 18 en 30 als publiek kregen. Er zijn dan misschien wel veel mensen met een smartphone, maar niet iedere smartphonegebruiker is geneigd om die app te downloaden.

En natuurlijk zijn er ook nog een heel pak mensen die gewoon zo geen toestelletje hebben of hun telefoon gebruiken waarvoor hij eigenlijk gemaakt is, namelijk telefoneren. 🙂

Dat "iets anders" waarover Vier spreekt, zou misschien ook iets commercieels kunnen zijn. Misschien waren ze van mening: "Waarom iets gratis doen dat zoveel succes heeft? Laten we er wat geld uitslaan." Waren die geldwolven van Telenet recent niet eigenaar geworden van de zenders Vier, Vijf , Zes, Acht, Tweehonderveertien en Vijfduizend Achthonderd Vierentwintig? 😂

Mateo18 mar 2018, 16:35

870
@Davy: Dank je.

Interessant vooral ook wat Annelies zegt, dat ze benieuwd is of ze de Mol "even snel" zal vinden.
Zou ze daarmee bedoelen dat ze Eline al meteen na haar antwoord "West-Vlaanderen" op Annelies' vraag over de
Oostkantons, doorhad? Of is dit hier al eens gemeld?

koen.willen18 mar 2018, 19:07

187  Uma
Dit las ik in de tv-gids op vier.be
Afbeelding

Volgende week trekken ze alvast naar de buurt van: 'San Miguel de Allende'. Mooie keuze want het heeft de prijs binnengehaald voor beste stad van de wereld 🙂
Aldus deze website, als je de foto's ziet snap je ook waarom  ::tandpastasmiley::

Molly Robby18 mar 2018, 20:38

19
Geen idee waarom, maar ik vind in de nieuwste trailer de linkse kist met het gele kruis wel zeer verdacht...
Zeker met de tekst en close-up die erbij hoort...

Maarja, we zien straks wel zeker!

masterveecee19 mar 2018, 06:41

3547  Sven
Molly Robby schreef:Geen idee waarom, maar ik vind in de nieuwste trailer de linkse kist met het gele kruis wel zeer verdacht...
Zeker met de tekst en close-up die erbij hoort...

Maarja, we zien straks wel zeker!
screenshots magen altijd (hint hint 😉)

chicawah.janssen19 mar 2018, 20:37

8153
masterveecee schreef:😂

Ik zie het al voor mij in de 2e aflevering, Gilles DC: "Vorige week waren ze nog met 10. Nu blijven er slechts 4 over... <ijzige pauze> Welkom bij, De Mol."
😂 😂 😂
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 15