In Nederland hebben ze ook een aparte siteen heel modern en handig is!
koen.willen schreef:De website was echt fijn 2 jaar terug. Ook handig dat je daar de punten op kon inzetten enz.Groot gelijk! Wat zouden ze anders nog kunnen doen als het dat niet is...?![]()
In Nederland hebben ze ook een aparte siteen heel modern en handig is!
robbe.vermesen schreef:Groot gelijk! Wat zouden ze anders nog kunnen doen als het dat niet is...?Geen idee, de gewone website vond ik niet zo speciaal, wel leuk extra materiaal enz. Maar daar stopte het ook zo bij.
Mollenjager-DT schreef:Nog een nieuwtje: Op de video van 'De Mol' reageerden vele mensen met de vraag wanneer ze de nieuwe 'De Mol'-app zouden kunnen gebruiken, waarop toch wel een verrassend antwoord kwam van 'VIER' zelf. Het mag dus duidelijk zijn dat we morgen al veel meer te weten zullen komen dan alleen maar de kandidaten van het nieuwe seizoen. Dit maakt mij natuurlijk alleen maar nieuwsgieriger...Misschien hebben ze vorige 2 seizoenen gemerkt dat ze met die app slechts een zeer beperkt deel van het publiek bereiken zodat ze voor de vertoning van de laatste uitzending in de cinema's in Kinepolis bijna uitsluitend mensen van tussen de 18 en 30 als publiek kregen. Er zijn dan misschien wel veel mensen met een smartphone, maar niet iedere smartphonegebruiker is geneigd om die app te downloaden.
Davy schreef:Voor tijdens het wachten...Mooi geschreven!
Stilte voor de molstorm - Insiders over de nieuwe reeks
https://www.wieisdemol.be/nieuws/?id=70
Molly Robby schreef:Geen idee waarom, maar ik vind in de nieuwste trailer de linkse kist met het gele kruis wel zeer verdacht...screenshots magen altijd (hint hint
Zeker met de tekst en close-up die erbij hoort...
Maarja, we zien straks wel zeker!
masterveecee schreef:![]()
Ik zie het al voor mij in de 2e aflevering, Gilles DC: "Vorige week waren ze nog met 10. Nu blijven er slechts 4 over... <ijzige pauze> Welkom bij, De Mol."