Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

joachim.demol11 mar 2018, 01:00

 8
Zo, de mol in Nederland is bekend. Ik ben blij dat ik eens op de mol zat in plaats van op de winnaar (vorige 2 seizoenen van De Mol BE). In het begin dacht ik dat De Mol met bekende personen minder leuk ging zijn, ook al ken ik geen van de deelnemers, ik vond het zeer spannend en leuk om naar te kijken, volgend jaar kijk ik zeker terug! Nu op naar onze Mol... 😃
Gebruikersavatar

Mateo11 mar 2018, 01:19

 870
Ik had 'm ook juist! Al meerdere weken dan toch...

En nu vol ongeduld wachten op de Belgische Mol!
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mar 2018, 10:54

 3483  Uma
pfff, mijn logische mol (Jan) was dus toch de mol maar ik had veel liever mijn wensmol (Olcay) als mol gezien.
Voor alle duidelijkheid, Jan was een zeer goede mol - vooral dan door zijn bravoure maar de verborgen hints waren beneden peil: de helft daarvan kon ook op andere kandidaten slaan + het aantal hints naar Stine en naar Olcay was zo hoog dat ik me zelfs afvraag of de kijker niet opzettelijk in een bepaalde richting geduwd wordt. De opdracht met het wild water roeien heeft me nog bijna naar Jan doen overstappen vanwege het te fanatieke maar de beelden gaven geen uitsluitsel over wie de verkeerde kleuren/landen genomen had en het rekensommetje klopte niet voor 2 kandidaten (Jan/Olcay) dus bleef ik maar bij mijn wensmol.

Los daarvan blijft het voor mij het beste NL seizoen ooit vanwege het toch relatief hoog aantal interessante opdrachten en een paar echt leuke kandidaten (Emilio, Jan, Loes, Olcay, Ruben (soms)).
Hopelijk houdt NL die trend aan (weer een verwijzing naar Olcay 😉 ) en laten ze in het vervolg die bondjes achterwege.

Op naar de Belgische mol met hopeliijk een niveau dat dat van 2016 en 2017 evenaart.
Gebruikersavatar

merie.monster11 mar 2018, 11:58

 1
Beste (Vlaamse) Molfans,
het is mijn eerste keer op dit forum. Heb me als Nederlandse aangemeld omdat ik vorig jaar fan geworden ben van de (originele!) Mol. Wat een verademing: geen BV'ers, maar gewone mensen. Zo maak je met z'n allen een reis en leer je de kandidaten langzaamaan kennen, net zoals de deelnemers zelf.
Overigens ben ik ook liefhebber van de Nederlandse versie. Het blijft top-entertainment. En de reeks van dit jaar was toch wel een van de betere met een brutale mol.

Merie

P.S. waarom vinden veel mensen hier de bondjes stom?
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mar 2018, 19:47

 3483  Uma
merie.monster schreef:Beste (Vlaamse) Molfans,
...
P.S. waarom vinden veel mensen hier de bondjes stom?
Op zich is er niets verkeerd aan de "bondjes", behalve dat ze in NL reeks elk jaar voorkomen en telkens is er toevallig een camera in de buurt (een bondje met de echte Mol dat gefilmd wordt kan in het kader van DeMol geregisseerd worden, echter al die bondjes onderling, pff ongeloofwaardig dat er telkens een camera aanwezig is en een perfecte geluidsopname + plus het is elk jaar hetzelfde). Het punt is dat het absoluut niet spontaan lijkt.

En ja, 100% akkoord dat het dit jaar zeker een van de betere was, ik durf zelfs te stellen de beste (die ik gezien heb toch). Na vorig jaar had ik beslist om niet meer naar de NL Mol te kijken maar ik ben eigenlijk wel tevreden dat ik de eerste 2 afleveringen doorsparteld heb want er waren echt wel goed opgestelde opdrachten en het spontane van Olcay (en haar gevoel voor humor) heeft me echt verrast (Waalwijk :mrgreen: schitterend!)